~001 Robin
Robin
Snel druk ik mijn wekker uit. Stom irritant ding. Ik wil nog helemaal niet opstaan om naar school te gaan. Ineens schiet ik overeind. Het is helemaal geen school. Snel spring ik uit bed en trek mijn kleren aan, die ik voor vandaag heb klaar gelegd. Mijn lieveling`s spijkerbroek, een zwart topje met daarover heen een rood, oranje topje, dat tot boven mijn navel komt. Ik hang het scheef naar links. Vandaag is de grote dag. Ik sprint naar beneden, gooi de broodjes, die ik gisteren al had klaargemaakt en nu in de koelkast lagen, in mijn tas met een flesje water. Ik controleer nog even of ik alles heb. Buskaart, treinkaartjes, de chocoladeletters, geld, camera en niet te vergeten: de toegangsbrief. Ik maak eten voor mezelf klaar en kruip voor mijn laptop. Ik klik internet aan en ga naar Quizlet. Het is 5 oktober. De dag dat ik, Robin van Tilborg, One Direction ga ontmoeten. Samen met een hele goede vriendin. Ik herinner het me als de dag van gisteren dat ik de code binnen kreeg. 29 september. Ik had al de hele dag op mijn Blackberry de mail gecheckt en werd helemaal gek omdat ik nog geen mail had gehad. Misschien zou die ook wel helemaal niet komen. Het laatste les uur begon om 15.00 en ik kon me helemaal niet concentreren. Ik keek continue op mijn Blackberry. Eigenlijk had ik de hoop al een beetje op gegeven. Een paar minuten voordat de bel ging stopte ik mijn mobiel in mijn tas en besloot het maar te laten voor wat het was. Toen de bel ging snelde ik naar beneden, liep naar mijn kluis, pakte mijn jas en liep richten de conciërge. Onbewust pakte ik mijn mobiel uit mijn zak, om te kijken hoe laat het was. Ik zag het rode lampje knipperen. De vriendin waarmee ik bij de conciërge had afgesproken kwam al op me af. Vol verwachting ontgrendelde ik mijn Blackberry, het zal vast wel een mention zijn op twitter, of een ping. Tot mijn verbazing was het een mail.
‘Ik heb een mail’ zei ik tegen Giulia. Snel opende ik hem om te kijken wat het was.
‘OMG, het is de mail van One Direction met de code!’ ik begon te springen en kreeg een big smile on my face.
‘Rustig joh, rustig’ probeerde Giulia mij te kalmeren, wat aardig lukte omdat ik ook wel doorhad dat ik zo voorschut stond midden in de aula. Samen liepen we naar buiten, om naar de auto te lopen. Ik kon met haar mee rijden naar huis, wat ik erg waardeerde, anders had ik nog drie kwartier in de bus moeten zitten. Nu was het maar twintig minuten voordat ik thuis zou zijn. Snel tweette ik dat ik een code had. Ik pingde Sanne dat we een code hadden. Ze had nu gym. Wat zou die blij zijn als ze het zou horen!
En vandaag was het dan zover. Op Quizlet opende ik het One Direction Fan Topic, en praatte daar even met een paar meisje, waarvan ik er vandaag enkele zou ontmoeten. Nadat ik mijn make-up en haar had gedaan zat er helemaal klaar voor om te gaan, maar moest wachten op Sanne. Ik krijg een ping dat ze voor de deur staat. Ik had gevraagd of ze wilde pingen in plaats van bellen, omdat anders de hond helemaal gek zou worden. En iedereen dan wakker zou worden in het huis. Snel loop ik naar de deur om hem open te maken.
Reageer (8)
I'M ONE OF THEM*O*
1 decennium geledenleuk!!
1 decennium geledenben je er echt geweest?!!
aaah zo leuk! aboo <3
1 decennium geledenInderdaad heel erg realistisch!
Leuk! <'3
1 decennium geledenGod, love it! Xxxxx
1 decennium geleden