Part 7.1 - Do you wanna be my girlfriend?
Eva's Point Of View.
Ik ging in kleermakerszit op de bank zitten die in de kamer stond die Liam deelde met Harry. "Hoe gaat het nu tussen jou en Zayn?" Vroeg Harry, de nieuwsgierigheid was van zijn gezicht af te lezen. "Wel." Begon ik blozend terwijl ik aan mijn shirt friemelde. "We hebben gezegd dat we elkaar leuk vinden en Zayn heeft me gekust, maar er is nog niks officieel." Harry keek me fronsend aan. "Het is duidelijk officieel, Eva." Ik schudde mijn hoofd en gaf als argument dat hij mij niks gevraagd had. Harry schudde lachend zijn hoofd maar ging er verder niet op in. "Ik moet trouwens gaan, ik heb een afspraak met iemand." Harry bloosde en direct keek ik hem doordringend aan. "Vertel!" Zei ik, ik brandde van nieuwsgierigheid en wou alles te horen krijgen. "Wel, ze heet Sophie en ik ken haar al een tijdje. Ze is nu bij familie en we besloten om eens af te spreken." Toen ik vroeg of Harry iets met die Sophie had knikte hij verlegen. "Maar je zei ons dat je niemand had!" Harry knikte en zei dat ze het nog niet bekend wouden maken omdat Sophie geen last wou hebben van paparazzi. In mijn gedachten ging rond dat ik als ik haar was dan niet met een bekend iemand zou daten, maar dat zei ik maar niet. Harry gaf mij een knuffel en verliet toen de kamer, mij alleen latend. Liam was aan het douchen, Louis was bij Melissa om haar eindelijk zijn liefde te verklaren en Zayn was samen met Niall in de kamer die zij samen deelden. Ik besloot om maar even naar Zayn en Niall te gaan omdat het nog wel even zou duren voordat Liam klaar was.
"Hey beauty." Zei Zayn met een grijns toen hij de deur opende en ik naar binnen stapte. "Hey." Zei ik glimlachend en ik drukte een kus op zijn wang. Ik keek de kamer rond, die nu al een troep was en ging op de bank zitten. "Hey Eef, wil je ook wat drinken?" Vroeg Niall die net bij een kleine diepvries stond en wees naar de blikjes cola en sinas die erin stonden. Ik schudde mijn hoofd en zakte wat verder onderuit. "Was je niet bij Harry en Liam?" Vroeg Zayn die naast mij kwam zitten. "Was ja." Zei ik. "Maar Liam is douchen en Harry is aan het afspreken met een of andere Sophie." Zayn sloeg en arm om me heen en trok me wat dichter naar zich toe. "Let's have a walk." Fluisterde hij in mijn oor. Ik stemde in en niet veel later liepen we hand in hand door een park die vlak bij het hotel lag.
"Zayn?" Vroeg ik. Zayn maakte een geluidje dat liet weten dat hij luisterde. "Zijn wij eigenlijk een koppel?" Zayn keek me fronsend aan en vroeg me wat ik bedoelde. "Harry zegt dat we een koppel zijn." "En jij niet?" Vroeg hij. "Nou, je hebt mij niks gevraagd." Zei ik blozend. Zayn stopte zijn pas, pakte mijn heupen vast en trok me tegen zich aan. "Wil je dat wel?" Zijn ogen twinkelden en ik knikte blozend. "Natuurlijk wil ik dat. Maar..." Zayn zuchtte ongemakkelijk. "Maar is nooit goed." Mompelde hij toen ik hem vragend aankeek. "Het is gewoon dat jij in Engeland woont en ik in Nederland. Over een paar weken is deze tour gedaan en moet ik weer terug naar Nederland voor mijn studie en jij moet terug naar Engeland." Mompelde ik. "Kan je niet tegen een afstandsrelatie dan?" Vroeg Zayn aarzelend. "Jawel." Zei ik snel. "Het is alleen, je bent beroemd. Je kan elke meid krijgen en ik weet zeker dat in de plaats waar jij woont een meisje is, die blijkbaar veel mooier en leuker dan mij is en die woont toch dichterbij jou." Ik ademde diep in, nadat ik dit zonder adem gezegd had. "Zo moet je niet denken." Mompelde Zayn.
Reageer (6)
We want more!
1 decennium geledenwe want mooooooooooooowre!
1 decennium geledenOMG..
1 decennium geledenheb je hele story tot nu toedan in een paar uurtjes gelezen,
1woord: PRACHTIG
sneel verder(flower)
Oeeh Evaaaa hijs echt leeuk<3
1 decennium geleden*doet blijheidsdans*
1 decennium geledenHarry is mine (:
Snel verder!!! Xx