sorry,, sorry,, sorry,, sorry,, I can't say it enough. Ik had het erg druk,, en Jade was er een tijdje,, maar er is een nieuwe,, dus wees blij xD




I don't mind reaction :Y)

Jade
They broke my arm with a baseball bet,, but you broke my heart just by leaving

The voice sounds formalliar,, but I can't place it inmediatly. When I turn around I see Jade standing there. “We tought you could use a friend here” My mom walks up next to her. I look from my mom to Jade,, “Are you alright,, alien??” she asks. And then I just hug her,, “Air babe,, I need air,, I can't breath” She says breathless. “Who needs oxcigin when we have each other” But I loose my grip on her.

“Hii kitten” I let Jade go and see my dad. “Daddy” I say like a little girl and I jump into his arms. “Turn around,, this is a true kodac moment” says my mom with a big smile on het face. We both turn to her,, and Jade comes to stand next to me. It turns out to be a really sweet picture.

My mom stayed with my dad at a hotel,, but now we are with the four of us,, so we go somewhere else. “We are going to a bungalowpark,, the ladies don't mind that right??” my dad is driving but he looks in the mirror at us. We both say “no” at the same time. Jade and I spend the whole time in the car,, catching up on each other. I've no idea if I should tell her something about the Cullens. If I do,, they will know right away just like everything else,, and they will get pissed. And if I don't I feel like I lie to her.

“What's wrong,, Babe” Jade's question gets me out of my thoughts. “Nothing,, just thinking about some one” “oe,, some one special??” she ask childish.”No,, not really” and I hugg her again. “You are just trying to distract me,, you’re gonna tell me one way or the other” I shake my head and she starts to tickle me. “I’m,, not,, gonna,, say,, it” I hardly get it out,, but she doesn’t give up.

Lucky me we arrive 2 minutes after that,, so Jade has to stop. “Can we play football” I ask my mom. “If you can find more players,, and some equipment,, you probable can” Is it me,, or do you only need a ball and 2 goals to play football. Well at least I have Jade here,, so I shouldn’t complain. “They likely sell footballs in the campingstore,, and if not,, we will find some on who has one” Jade says “and I have enough dvd’s with me,, so we won’t be bored” see that’s why I love her so much,, she has an everlasting optimims and she always thinks of everything. “Did you think of bringing clothes too??” I say to her. “Snap,, I knew I forgot something” she says laughing. “the 2 of you are still the same” my mom says. We both nod our heads.

We all get out one a different side,, and I immediately walk up to Jade. I slap her on her ass,, “catch me if you can” I shout when I run away. “Alien get your ass back here,, so I can kick it” she shouts back,, when she runs after me.

We act like this for the whole afternoon,, and in the evening we are getting ready to go to the pub. I’m a very blissful person today,, because Jade is 16 and she is gonna help me get into the pub. “Oe,, can we get tequila”I ask before we walk in. “Well I’m not 18,, and you have to be 18 to get is,, so I guess not.” “I can get it for you”

I’m not alone anymore,, thanks to you

vrienden
Zij braken mijn arm met een honkbalknuppel,, maar je brak mijn hart alleen door weg te gaan

De stem klinkt bekent,, maar ik kan hem niet meteen plaatsen. Wanneer ik me omdraai zie ik Jade daar. “We dachten dat je hier wel een vriendin kon gebruiken” Mijn moeder loopt naar ons toe. Ik kijk van mijn moeder naar Jade,, “alles goed,, Alien” vraagt ze. Toen knuffelde ik haar,, “zuurstof babe,, Ik moet uurstof hebben,, Ik krijg geen adem” zegt ze ademloos. “Wie moet zuurstof hebben,, als we elkaar hebben” Maar ik los mijn grip op haar.

“Hii kitten” Ik laat Jade gaan en zie mijn vader. “pappa” zeg ik als een klein meisje en ik spring in zijn armen. “Draai je om,, dit is een echte kodac moment” zegt mijn moeder met een grote glimlach op haar gezicht. We kijken haar aan,, en Jade komt naast me staan. Het blijkt een hele leuke foto te zijn.

Mijn moeder bleef met mijn vader in een hotel,, maar nu zijn we met zen vieren,, dus gaan we ergens anders heen. “We gaan naar een bungalowpark,, dat vinden de dames tog niet erg” mijn vader is aan het rijden,, maar hij bekijkt ons in de spiegel. “nee” zeggen we op hetzelfde moment. Jade en ik de hele tijd in de auto alles aan het inhalen. Ik heb geen idee of ik moet haar iets moet vertellen over de Cullens. Als ik het doe,, zullen ze meteen weten,, net als al het andere,, en worden ze kwaad. En als ik het niet doe geeft dat het gevoel dat ik lieg tegen haar.

“Wat is er mis,, Babe” Jade’s vraag krijgt mij uit mijn gedachten. “Niets, gewoon nadenken over iemand” “oe,, iemand special” vraagt ze kinderachtig. “Nee, niet echt” en ik knuffel haar opnieuw. “je probeert me gewoon af te leiden,, je gaat het me hoe dan ook vertellen” Ik schud mijn hoofd en ze begint me te kietelen. “Ik,, ga,, het,, niet,, zeggen” Ik krijg het er nauwelijks uit, maar ze geeft niet op.

Gelukkig voor mij komen we 2 minuten daarna aan,, dus Jade moet stoppen. “Kunnen we voetballen” vraag ik mijn moeder. “Als je meer spelers,, en spullen vindt,, dan kan dat waarschijnlijk wel” Ligt het aan mij,, of heb je alleen een bal en 2 doelen om voetbal te spelen. Nou in ieder geval heb ik Jade hier,, dus ik mag niet klagen. “Ze verkopen waarschijnlijk voetballen in de campingwinkel,, en zo niet, dan zullen we iemand vinden die er een heeft” zegt Jade “En ik heb genoeg dvd’s bij mij,, dus vervelen zullen we ons niet” kijk,, dat is waarom ik zoveel van haar hou,, ze heeft een eeuwig optimisme en ze denkt altijd aan alles. “Heb je ook gedacht kleding mee te brengen” zeg ik tegen haar. “Snap,, Ik wist dat ik iets vergeten was” zegt ze lachend. “jullie 2 zijn nog steeds hetzelfde” zegt mijn moeder. We knikken ons hoofd.

We stappen allemaal uit een andere kant,, en meteen loop ik naar Jade. Ik klap haar op haar kont,, “pak me dan als je kan” schreeuw ik als ik wegren. “Alien breng die kont hier terug,, zodat ik het kan schoppen” schreeuwt ze terug,, en ze rent achter me aan.

Zo gedragen wij ons de hele middag en in de avond zijn we klaar om naar het cafe te gaan. Ik ben vandaag een zeer gelukkige persoon,, want Jade is 16 en ze gaat me helpen in de kroeg te komen. “Oe,, kunnen we tequila nemen” Vraag ik voordat we naar binnen lopen “Nou ik ben geen 18,, en je moet 18 zijn om dat te krijgen,, dus ik denk het niet.” “Ik kan het halen voor je”

Ik ben niet meer alleen,, dankzij jou

Reageer (4)

  • MissisFraser

    heeel snel verdeer... Onwijs leuk verhaal..

    1 decennium geleden
  • myms

    omg who is that??
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Reminiscence

    xD verder!!

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    veeeerder <3<3<3
    IT'S PEANUT BUTTER JELLY TIME
    PEANUT BUTTER JEEEELLLY. :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen