5
Lotte
Als we eenmaal verdeelt staan over het veld, fluit Piet en beginnen we. Ik ga meteen in de aanval en probeer de bal af te pakken van Ibrahim, maar hij rent me met gemak voorbij. Eenmaal als hij bij Ashley is pakt ze hem af en passt ze hem naar mij. Ik ren naar voren met de bal en probeer Gregory van der Wiel te passeren, maar dat kost me veel moeite, maar uiteindelijk passeer ik hem en kom bij het doel in de buurt ik knal de bal richting het doel maar Robin van Persie houdt hem tegen en steekt zijn tong naar me uit. "Niet eerlijk!" Roep ik. En hoor de jongens lachen. Wij staan nu 0-1 achter. Zo'n half uur later gaat een fluitje en laat ik me uitgeput vallen. Het staat 3-2 voor de jongens. Ik hoor de jongens juichen en grinnek even. "Wacht maar af tot de training! Want nu was ik uitgeput en met de training niet!" Roep ik en lach even duivels. "Maar jullie zitten mooi een week met ons opgescheept en dat is vermoeient hoor dames en heer!" lacht Robin van Persie. "Geloof me Max is ook vermoeient" zuchten Ashley en ik. Ze kijken ons lachend aan "Maar kom we gaan naar de bus jullie spullen halen en dan naar ons giga huisje" Roepen ze vrolijk. Als we langs Ashley's huis zijn gegaan gaan we naar het huis van mij en Max. Ik wil net de bus uit lopen met Max maar zeg nog snel even "En waag het niet me te volgen naar mij kamer jongens!" zeg ik waarschuwend. Als ik Max heb geholpen met zijn spullen lopen we naar mijn kamer en pak ik mijn spullen in. Opeens hoor ik gegrinnek en draai me om daar staat Ashley met het hele team achter me te grinneken, omdat ik zoveel posters van Ibrahim Affelay heb. "ASHLEY!!!! Ik zei nog NIET komen" dat zeg ik met nadruk op "niet". "Sorry Lotte, maar ik moest ze even laten zien van wie je het meest fan bent, ze bleven maar zeuren" zegt ze met een pruillip. Ik bloos even als ik Ibrahim zie grijnzen. "Hebben jullie het antwoord op de vraag?" vraag ik blozend. "Jup" zeggen ze en lopen lachend naar buiten richting de bus op Ibrahim na. "Ik vind het wel schattig hoor als je bloost en dat ik je held ben" zegt hij lief en hij pakt me hand en neemt me mee naar de bus. Als Ibrahim gaat zitten zie ik dat er geen plek meer is net zaten er namelijk ook al 3 mensen op 2 plekken. Ik ga pruilend op de grond in de bus zitten en zeg "Laat mij maar weer op te grond zitten hoor tsss" Gregory staat op en tilt me op en zet me op de schoot van Ibrahim. "En nu niet zeuren he kleintje!" zegt Gregory. "Zo zo, zit ze ook nog is bij der grootste held op schoot" zegt Maarten Stekelenburg. Mijn hoofd wordt knalrood en opeens vind ik mij schoenen heel intressant. "Lotte vindt Ibrahim al heel lang leuk" hoor ik Ashley roepen door de bus. "ASHLEY!!!" Roep ik geschrokken en wordt nog roder. "Ik vind je wel lief als je rood wordt" Fluistert Ibrahim in mijn oor en giechel even. "Owja voor ik het vergeet Gregory, Ashley vindt jou al heel lang leuk!" Roep ik nu lachend.
Reageer (1)
whahaaa robinn ;P
1 decennium geleden