3
Lotte
Ik loop richting het Nederlands Elftal. "Heey, jij moet vast Lotte zijn?" Vraagt hun coach aan mij. Ik knik. "Nou, je kent ons vast wel" zegt hij. Ik knik weer nog steeds verbaast dat ik naar ze toe moest. "En aan je verbaasde blik te zien wil je denk ik weten wat er is" zegt hij lachend om mijn gezicht. "Ja eigelijk wel" zeg ik beetje met rode wangen. "Nou, deze jongens denken dat ze niet van een meisje kunnen verliezen, en willen daarom wel is tegen de twee beste dames spelen van Nederland" zegt de coach grijnzend. "Hee! Wij denken dat helemaal niet meneer de coach!" roepen ze. Mijn mond valt verbaast open "Dan heeft u denk ik de verkeerde Lotte voor u, want ik ben in verre verte niet 1 van de 2 beste" zegik tegen ze "En ik zou toch van ze verliezen" zeg ik er nog gauw achterna. "van dat beste wel maar niet van dat verliezen! Je had gezegt dat ze mee gingen trainen als ze wilden! Roept Gregory van de Wiel nu. "En trouwens mooi goal! Ik en ik denk dat ik ook namens de rest spreek heb nog nooit zo hard een bal het doel in zie vliegen. Arme keeper" Hoor ik nu Ibrahim Affelay lachend zeggen. "D.Dank...je" Zeg ik een beetje stotterent. "Dus wil je een keer mee trainen met ons?" Vraagt Dirk Kuyt. "Dat wil ik heel graag, maar ik heb door de weeks gewoon school, en me broertje zal het me niet vergeven als die niet mee mag, want hij is jullie grootste fan zegt die namelijk..." Zeg ik zachtjes. "Met je school heeft onze coach het al geregelt en je broertje mag best mee!" roept Ibrahim Affelay vrolijk. Ik begin helemaal te stralen "In dat geval train ik heel graag een keer mee! Want wij spelen alleen tegen meiden teams en dat wordt saai nu!" zeg ik vrolijk. "LOTTE LOTTE LOTTE" roepen Ashley en Max vrolijk terwijl ze op me af komen. "Jongens dit is Max mijn 6 jarige broertje en Ashley mijn beste vriendin" stel ik ze aan hun voor. "Lotte, jij moet erin, want we staan met 3-2 achter! Ik heb 1 gescoort, jij moet het afmaken van Piet!" Roept Ashley hysterisch. Ik schiet in de lach met iedereen "Okee okee ik ga al! Tot straks hoop ik als ik het overleef, want zoals Ashley het zegt is het oorlog" roep ik lachend. "Ow ja Lotte, je hebt nog maar 7 minuten!" gilt ze me nog achterna. "GODVERDOMME, HOE MOET IK BINNEN 7 MINUTEN 2 KEER SCOREN?!" gil ik boos, maar ren toch door naar Piet. Met Piet bespreek ik gauw een plan en leg het ook uit aan Christina die met mij in de aanval staat en ze vindt het een super plan.
Er zijn nog geen reacties.