Foto bij OO8.

Ik vond het een belachelijk idee van haar, als ik liefde nodig heb, heeft zij dat ook nodig.
En een prachtige jongen met elektrisch blauwe ogen staat gewoon op haar te wachten, tot ze haar zet zet. Hem schaak zet, zodat hij niet meer weg kan, ze sluit hem in een hoek. Daar wacht hij op. Om dan de doeltreffende zoen te geven, die ze voor eeuwig zal verbinden.
"Je doet belachelijk." zeg ik kort en ik stap het kleedhokje uit. "Niet jouw kleur." zegt ze hard, ze negeert mijn opmerking en duwt me weer achter het gordijn. "Fuck you." mompel ik onder mijn adem, ik heb wel vaker op haar gescholden. Maar nu was ze gewoon te naïef. is ze nu echt zo dom? dat had'k niet van mijn pracht blondine verwacht.
Ik stap het hokje iets later weer uit met mijn normale kleren. "Goed. dit gaat niet werken." puf ik als ik voel hoe erg ik al zweet.
"We gaan morgen de perfecte out-fit afhalen. Goed?"
Ik knik en loop naar buiten, May op mijn hielen. "Sorry ik had niet zo bot moeten zijn." zegt ze op serieuze toon.
"Misschien moet je je is wat serieuser gedragen over je gevoelens over Niall. Spreek hem aan!"

De volgende dag, de dag daarna, die daarna en nog 5 dagen daarna. verliepen ongeveer het zelfde. ik hangde met May rond, hopend dat ze de klik maakt en het hem zegt.
Ik heb Harry één keer gesproken in die tijd, ik mis hem wel. Hij heeft steeds geweldige inzichten in de situaties, maar die ene keer resulteerde het bij hem op dezelfde nuloperatie als bij mij. Ik wil hem sturen, vragen of we face b moeten inschakelen, maar misschien wilt hij dat helemaal nog niet?

Reageer (5)

  • Salute

    Verder!! <333

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    ga verdeeeeeeer <3333333333

    1 decennium geleden
  • ardjan

    en toen zag ik ineens dat er nog een hoofdstuk was Ü maarja, we willen natuurlijk altijd meeeeeeeeeeeeewr :)

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    Snel verder! <'3

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Snel verder! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen