Foto bij Chapter Sixteen,

Elise's pov

'Elise...' Harry kijkt me serieus aan. 'Er is niets.' zeg ik snel en wil mijn kamer inlopen. 'Wacht.' Hij pakte me bij mijn pols, waardoor ik omdraai. Dan voel ik zachte lippen op de mijne. Wat gebeurt er? Ik sloot mijn ogen. 'Wooh! Stoor ik?' snel doe ik een paar stappen achteruit en kijk verward naar Harry. Hij was rood. 'Oke? Ik voel een spanning. Ik ga wel weer.' ik kijk richting de gang. Niall stond half rood te lachen. 'Ik eh...' Begint Harry te stamelen. 'Ik wilde eh...' 'Tuurlijk, loverboy.' lacht Niall en hij loopt lachend weg. 'Euhmm...' Stamelt Harry. 'Weird.' zeg ik zenuwachtig. Zenuwachtig begint hij te lachen. 'Ik eh... Ga maar eens.' Ik knik. 'Ja, ik ook. Even mijn tas uitpakken.' Harry knikt en loopt weg.

Harry's pov

Ik loop de woonkamer in en zie Niall, Louis, Maya en Zayn zitten. Niall kijkt om en begint gelijk te lachen. 'Hé, loverboy!' roept hij snel. Iedereen kijkt om en kijkt me vragend aan. 'Harry hier heeft een porsie zitten zoenen!' Gelijk zie ik Maya opstaan en weglopen. Louis kijkt me nog steeds vragend aan. 'Ga je nog vertellen wie?' 'Nee.' zeg ik snel en ga zitten. 'Ja, Harry, vertel ons alles over Elise.' zegt Niall lachend. 'Wat!?' roepen Niall en Zayn tegelijk.

Elise's pov

'Harry heeft iemand gezoend!' kom Maya mijn kamer binnenstormen. 'Ja, ik weet het.' zeg ik nog in gedachten. 'Hoe kun he zo kalm zijn! HIJ HEEFT IEMAND GEZOEND!' 'Maya, chill!' zeg ik snel. 'Weet je wel wie?' vraag ik haar. 'Nou,,, euh... Nee.' Ze gaat zitten. 'Dat was ik.' 'Wat!?' schreeuwt ze opeens.

Reageer (5)

  • blauwmonster

    die Wat?! kan ik me zo inbeelden!!!

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    hahaha :D AMAZAYn

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Hahahhahha, you're a genious!!! But you have to admit that you love him, or you will be dead!!

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Haha, geniaal! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen