Foto bij Chapter Twelve,

En nummertje 12... xd

Elise's pov

'Liam? Het is voor jou.' hoor ik Harry roepen. Ik hoor twee lachende mensen de trap afstormen. Dan stopt het gelach. Het blijft stil. Ik ben nogal nieuwsgierig en ga naar de gang en kijk naar binnen. Ik zie Liam staren naar de deuropening. Ik volg zijn blik en zie een meisje. Wat ouder dan hem, maar oke... 'Daniella.' zegt Liam zacht. 'Hey, Liam.' ze loopt naar binnen en slaat haar armen om Liam heen. Ik kijk naar Lisanne. Snel loop ik naar haar toe. Ze staart alleen een beetje in het niets. 'Liam, ik heb je zo gemist!' hoor ik dat Daniella mens zeggen. 'Wat doe jij hier?' hoor ik Liam zeggen. Ik zie Lisanne op haar lip bijten. Ik ken haar lang genoeg, maar ik kan me niet voorstellen hoe zij zich nu zou voelen. 'Liam, jij lul!' schreeuwt ze opeens. Ik schrik en doe een stap achteruit. 'Liam, wie is zij?' vraagt Daniellamens op een arrogante toon. 'Lisanne,' probeert Liam. Maar Daniella gaat er doorheen. 'Lisanne? Ik neem aan dat ze gewoon een vriendin is. Anders ga ik zoooo flippen.' jakkes! Ik mag haar niet. 'J-ja, g-gew-woon een vriendin.' stamelt Liam. Ik zie tranen bij Lisanne. 'Tuurlijk, gewoon een vriendin.' Ze lacht even, maar rent dan naar boven. Ik kijk naar Harry die er nog stond. Ik kon hem lezen als een boek: ik wist het niet, ik praat wel met hem. Ik knik en volg Lisanne snel.
Ik klop aan haar deur, maar hoor niets. 'Lisanne?' vraag ik. Ik doe zachtjes de deur open. 'Ik haat hem.' hoor ik Lisanne zeggen. Ik kijk de kamer rond en zie haar op haar bed liggen. Ik loop naar haar toe en ga naast haar liggen. 'Dat zijn kerels.' 'Hé, ik heb alles gehoord.' Maya ploft ook op het bed. 'Jongens zijn echt losers.' 'Jup.' zeg ik droog. 'Vooral Liam.' zegt Lisanne. 'Jup.' zeg ik weer droog. Alledrie zuchten we. 'Ik ga naar huis.' zegt Lisanne opeens. 'Wat? Nee! Waarom?' vraagt Maya hard. 'Ik kan niet nog langer in een huis met hem!' 'Dan ga ik mee.' zegt Maya. 'Nee, jij hebt Louis en Elise en de rest nog hier.' 'Ik ga ook mee.' zeg ik snel. Lisanne gaat rechtop zitten. 'Nee! Jij hebt dit nodig.' Ik zucht. Ze heeft gelijk. Ik heb dit inderdaad nodig. Maar... 'Nee, ik ga mee.' zeg ik vastbesloten. 'Ik ook.' zegt Maya. Lisanne zucht, ze geeft het toe. Ik sta op. 'Ik pak vast mijn spullen.' Ik loop naar mijn kamer als ik Harry zie staan. 'Hoe gaat het met haar?'

Reageer (2)

  • aniek1313

    Verder

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Mooi plaatje!!!
    Aw, wat ben ik zielig!! :p
    Maar jullie moeten niet mee gaan.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen