Musa

Ik zit met Riven, de andere jongens, juffrouw Faragonda, Saladin en Codatorta op het balkon van het kasteel van Andros. Layla's ouders komen er ook bij zitten en kijken bezorgt voor zich uit. "Het komt wel goed met Layla, ze is maar een weekje te laat. Ik weet zeker dat ze heel snel terug komt" stelt Faragonda hun gerust. Ik sta op en loop naar de rand van het balkon. "Uhm juf Faragonda en meneer Saladin kunnen jullie even komen?" vraag ik ze. Ze komen naar me toe gelopen en Saladin vraagt "Wat is er Musa?" "Dat!" ik wijs de kant uit waar ik alle morphix magie zie verdwijnen. "Oh god, dit is of goed nieuws of slecht nieuws! Het slechte kan zijn is dat Layla er niet meer is, maar het goede kan zijn dat ze de Dimension transformatie heeft gekregen" zegt Faragonda buiten gehoorsafstand voor de specialisten en de ouders van Layla. "Het is het beste als we even rustig gaan zitten en het de andere rustig vertellen" stel ik voor. Ik zie ze allebei knikken en we lopen terug naar de anderen die ons nieuwsgierig aankijken. "Koning en Koningin van Andros, specialisten en Codatorta, dit kan hard aankomen maar de morphix magie is uit Andros verdwenen, er zijn 2 oorzaken die allebei goed kunnen. 1 is Layla heeft de transformatie tot Dimension fee voltooid, maar de 2e is minder leuk en dat is dat Layla er niet meer is." vertelt Saladin. "Omdat Layla beschermfee was of is van de morphix betekent dat, dat als ze er niet meer is de morphix weg is en het niet meer terug keert." gaat Faragonda verder. Ik word plotseling verblind door heel fel licht, als het felle licht weg is onstaat er een poort en zie ik Layla uit de poort komen en op de grond vallen. "LAYLA" en ik ren er op af. Ik leg haar neer op haar rug en voel aan haar pols. "Juf Faragonda en Saladin haar hartslag is heel laag en daalt!" gil ik uit. Ze komen meteen op me af en genezen haar. Een half uurtje later zitten we met zijn alle rond een grote tafel en vertelt Layla het hele verhaal. "Layla wil je transformeren? Dan kunnen we zien of het de goeie Dimension gedaante is, want op de Duistere planeet is een slechte en een goeie." legt Saladin aan Layla uit. Layla knikt en transformeert. "Hmm, dat is de goeie ja" zegt Faragonda. "Laat Nabu hierheen komen" beveelt Layla tegen 1 van de dienaren.

Reageer (3)

  • Padme

    YES!!! HIJ KOMT WEER TOT LEVEN!!!!!!
    Snel DOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    Sorry, dit was laatste hoofdstuk vandaag ik heb er 4 geschreven en dat vind ik genoeg voor op 1 dag door de weeks

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen