Stella

Toen ik eindelijk op Solaria aan kwam was ik op een deel waar ik vroeger in mijn jeugd ook kwam. Het was in het bos, met een prachtig meer vol magie. Ik vond het altijd heerlijk om hier te komen tot dat ik er niet meer durfde te komen omdat er iets was met deze plek. Op de 1 of andere manier voelde het duister aan, maar het zonnetje scheen hier vol op, de dieren liepen rond en je kom gewoon de normale geluiden horen. Ik keek even rond en meteen viel het me op. Het water is niet meer helder en blauw, maar donker en zwart achtig. "STELLA BELIEVIX" en ik transformeer. Ik duik daarna het water in en begin te zwemmen. Als Believix fee kan je namelijk onder water ademen. Ik zwem helemaal naar de bodem en zie daar tot mijn schrik mijn vader, koning Radius. Ze zwemt naar hem toe, maar wordt vast gepakt door het zeewier. Ze doet er alles aan om los te komen. Als ze eenmaal los is en rond kijkt ziet ze tot haar grote schrik ook haar moeder, Luna, daar liggen, naast haar vader. Er komen tranen in der ogen alles wordt zwart voor der ogen. Terwijl ik bewusteloos ben zie ik van alles voor me. Hoe Solaria ten onder gaat zonder haar vader koning Radius, haar moeder Luna en haar zelf. De zon zal nooit meer schijnen op Solaria als zij verdwijnt omdat zij de beschermfee van de zon en de maan is, het zou 1 duistere boel worden over het hele universum. Ze ontwaakt langzaam van het bewusteloos zijn, maar ze voelt zich raar. Ze zet toch door en dood de liaanen om haar vader en moeder heen. Ze stuurt ze met alle energie die ze heeft naar boven en zakt dan langzaam weg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen