Dit is het laatste hoofdstuk voor vandaag!
Ik probeer door de weeks 2 hoofdstukken per dag te schrijven maar kan niks beloven!

Tecna

Ik zat rustig met de specialisten, Faragonda, Saladin, Codatorta en Musa te drinken op het balkon van het kasteel van Andros toen plotseling de ouders van Layla naar buiten kwamen. Aan hun gezichten te zien was er niets goeds wat ze kwamen vertellen. "Tecna, we hebben heel heel slecht nieuws voor je. De Trix zijn terug en hebben het gemunt op jou planeet Zenith. Jij bent de princes van Zenith en jou ouders hebben me beloven je hier te houden, maar wij hebben besloten je te laten gaan als je dat perse wilt." zegt Layla's moeder. Iedereen kijkt Tecna verbaast aan op Faragonda, Saladin en Codatorta na. "Tecna, waarom heb je ons nooit vertelt dat je de princes van Zenith bent?" vraag Timmy aan me. "Nou, uhm uhm dat komt omdat ik nooit heb gewilt de princes te zijn van Zenith. Ik vind het vreselijk en ik ga hoe dan ook nu naar Zenith, want het is en blijft mijn planeet en ik moet er heen om hem te redden!" zeg ik vastbesloten. "Goed Tecna, we hebben het later nog wel over dat princessen gedoe van je, maar je moet zo snel mogelijk vertrekken. Je ouders hebben ons vertelt dat je planeet niet lang meer uithoudt!" zegt Layla's vader. Ik open een poort naar mijn eigen planeet en zeg iedereen gauw gedag en stap door de poort heen. Ik hoor Musa nog roepen "SUCCES". En weg was ik op naar mijn planeet.

Reageer (5)

  • katl1

    Bah, kunnen ze nu echt geen rust krijgen?
    Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    ow haha, ja als je in beschrijving leest komen ze weer voor ja

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    Welke truc? XD
    Sorry, maar ga morgen weer verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    *trix

    1 decennium geleden
  • Padme

    Weer die truc.
    Snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen