Flora

"O god, wat erg voor je Bloom!" Roep ik uit. "Faragona, Codatorta en Saladin hebben jullie enig idee wat we kunnen doen om Bloom's krachten terug te krijgen?" vraag ik aan ze. "Dezelfde manier die Layla heeft dus alleen, alleen is het dan op Piros de planeet van de draken waar ze eerder is geweest, maar dan aan de andere kant van Piros, die ze nog niet kent. Die kant is veel gevaarlijker en zoals je al raadt zit Valtor daar waarschijnlijk. Dus er is een kans op niet overleven. En Stella zal haar vader koning Oritel moeten zoeken" Vertelt Faragonda. "Dus uiteindelijk splitst iedereen zich op. Want ik heb het jullie niet eerder vertelt, maar als Layla haar missie op de Duisterste planeet goed doet wordt ze een Dimension Fee." legt Faragonda uit. "Maar dat kan je alleen worden als je de missie alleen doet en erin slaagt. Layla's missie is dus Nabu te redden en levend weg te komen van die planeet, Bloom's missie is dus naar de duistere kant van Piros gaan en der krachten terug te halen en die van Stella haar vader terug te krijgen. Als ieder daarin slaagt worden ze Dimension Feeën. Dus dat betekent Musa, Flora en Tecna jullie krijgen dus ook nog de kans. Maar heb gedult jullie en de specialisten en ik, Saladin en Codatorta zullen hier blijven. Uiteindelijk gaat ieder zijn eigen weg." eindigt ze haar verhaal. Faragonda en Saladin open samen 2 poorten de 1 naar Piros en de ander naar Solaria. Bloom en Stella nemen afscheid van iedereen en vertrekken ieder door hun eigen poort. "Ik ga even naar het bos toe, ik moet even alleen zijn" zeg ik tegen de andere en vertrek richting het bos van Andros. "FLORA BELIEVIX" en ik transformeer. Ik oefen en oefen met mijn nieuwe krachten, maar op de 1 of andere manier werkt de natuur zich tegen me. Opeens voel ik dat een liaan me vast grijpt en diep het bos intrekt en me vast houdt.

Reageer (1)

  • Padme

    En weer iemand vermist.
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen