Stella

Het is al tijdje heel erg stil in het kasteel van Solaria vind ik. Er moest iets gebeurt zijn anders zou het nooit zo stil in het kasteel zijn. Ik dacht is goed na en kwam op een idee. Ik ga eerst maar eens kijken of ik eigelijk me vader wel kan vinden, want die had ik al een tijdje niet meer gezien. Ik liep als eerste naar de slaapkamer van mijn vader maar ik kon het daar niet vinden. Ik ging wat sneller lopen toen ik hem ook al niet in de eetzaal, keuken en de vergaderkamer kon vinden. Ik begon te rennen toen ik al de helft van het kasteel door was om het te zoeken. Ik rende iets te snel de hoek om en botste tegen 1 van de dienaren en we vielen op de grond. "Ooh god, het spijt met Princes Stella, ik zal voortaan beter uitkijken. Maar kan ik je ergens mee helpen aangezien je als een gek voor het kasteel rond rent?" Vraagt de dienaar terwijl hij me omhoog helpt. "Het maakt niet uit dat je tegen op botste hoor, en ja je kan me ergens mee helpen. Heb jij mijn vader koning Radius gezien? Ik kan hem nergens vinden en ben al het halve kasteel door gegaan om hem te vinden" Zei ik iets paniekerig. "Het spijt me heel erg Princes Stella, maar hij is al een tijdje vermist. Niemand kan hem vinden. Ik denk dat u en de Winx er maar is mee bezig moeten gaan houden, want als hij in levensgevaar is moet hij snel gevonden worden. Hij is al sinds vanochtend vermist. Ow en u heeft een berichtje van Princes Bloom uit Domino en van Juffrouw Faragonde van Alfea. Maar excuseer me nu ik moet verder met mijn werk" Zegt de dinnaar.

Reageer (1)

  • katl1

    Snel verder!
    ABO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen