Foto bij ~Always look on the bright side of live~

Vrolijk fluitend loop ik het gleelokaal binnen. Iedereen kijkt een beetje chagrijnig voor zich uit. Wat hebben jullie slecht humeur zeg ik vrolijk, terwijl ik naast Brittney gaat zitten. Waarom ben jij zo vrolijk zegt Rachel chagrijnig. Mag dat niet zeg ik vrolijk, maar met een gemene ondertoon, terwijl ik de woede door mijn aderen voel stromen. Rachel kijkt me nog eens chagrijnig aan en begint met Finn te smoezen die nog even een blik op me werkt. Ik probeer me bedwingen,ze is het niet waar Quinn zeg ik tegen mezelf en ik voel de woede weer verdwijnen en mijn vrolijkheid terugkeren. Mr Scheuster komt binnenlopen en kijkt iedereen aan terwijl ik vrolijk kijk. Jeeh wat is iedereen chagrijnig neem een voorbeeld aan Quinn die is vrolijk. Ja, laten we een voorbeeld nemen aan Quinn. Laten we allemaal vreemdgaan en zwanger worden zegt Rachel snerend. Ik heb het gevoel alsof er een baksteen in mijn maag zit terwijl ik me nog steeds vrolijk voor blijf doen. Jezus wat heb jij Berry zeg ik. Niks snauwt ze naar me. Rachel even rustig aan zegt Mr Scheuster. Nou welkom allemaal weer bij een nieuw gleejaar. We gaan dit jaar zeker Nationals winnen en niet alleen dat,dit jaar is er voor het eerst ook een internationals en dat vind plaats in Europa. Iedereen begint opgewonden te fluisteren. We moeten dit jaar dus echt hard oefenen. Mr Scheuster mag ik iets zeggen vraag ik. Eeh ja hoor zegt Mr Scheu verbaasd en ik loop naar het midden toe. Iedereen zit hier een beetje chagrijnig voor zich uit te kijken er moet wat meer vrolijkheid komen en ik weet een liedje waar je gewoon blij van wordt. Op Berry misschien na, want die heeft geen humor. Iedereen lacht en Rachel werpt me een boze blik toe. Ik geef de bladmuziek aan de muzikanten.
Some things in life are bad
They can really make you mad
Other things just make you swear and curse.
When you're chewing on life's gristle
Don't grumble, give a whistle
And this'll help things turn out for the best...
And...always look on the bright side of life... whistle
Always look on the light side of life... whistle
If life seems jolly rotten
There's something you've forgotten
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps
Don't be silly chumps
Just purse your lips and whistle - that's the thing.
And...always look on the bright side of life... whistle
Always look on the light side of life... whistle
For life is quite absurd
And death's the final word
You must always face the curtain with a bow.
Forget about your sin - give the audience a grin
Enjoy it - it's your last chance anyhow.
So always look on the bright side of death whislte
Just before you draw your terminal breath whistle
Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...whistle
Always look on the right side of life... whistle
(Come on guys, cheer up!)
Always look on the bright side of life... whistle
Always look on the bright side of life... whistle
(Worse things happen at sea, you know.)
Always look on the bright side of life... whistle
(I mean - what have you got to lose?)
(You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing!)
Always look on the right side of life... whistle
Iedereen op Rachel na heeft een glimlach op zijn gezicht na het nummer. Uitstekende keuze Quinn om in de stemming te komen, maar nu gaan we toch aan de slag met iets belangrijkere zaken. Het uur vliegt voorbij en ik ga boodschappen doen. Eenmaal thuis begin ik gelijk aan het eten. De avond vliegt voorbij. Het was erg gezellig, gewoon gezellig. Niets meer niets minder. Ik luister naar het gesprek tussen mijn moeder en zus terwijl ik een beetje wegzak.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen