Foto bij 03

Reactie?? (flower)

Nadat Louis en ik de koffers in onze kamer hebben gezet, zijn we teruggegaan naar de woonkamer waar de jongens aan het chillen zijn. Louis en ik hebben een kleine kamer met één bed. We zullen vannacht wel zien of het gaat passen of dat er iemand uit bed op de grond rolt. Ik moet lachen als ik het al helemaal voor me zie in gedachte. 'Waarom lach je?' Vraagt Zayn nieuwsgierig. 'Binnen pretje', zeg ik vaag. Louis schudt lachend zijn hoofd. 'Wat gaan we vanavond doen?' Vraag ik. 'Dat zal je wel zien', zegt Zayn vaag. Ik kijk hem quasi geïrriteerd aan, maar hij trekt zich er niets van aan. 'We gaan eerst eten', zegt Niall, terwijl hij hongerig over zijn buik wrijft. 'Jij hebt altijd honger', zegt Harry. 'Maar ik ben het wel met Niall eens', zeg ik. Harry lacht en kijkt ons vragend aan. 'Friet of chinees?' Vraagt hij. 'Chinees', roept iedereen, tot mijn verbazing, in koor. Ik had zeker van Niall wel verwacht dat hij friet zou zeggen. 'Dan ga ik friet halen. Gaat er iemand mee?' Vraagt Harry hoopvol. Het blijft stil en ik zie Harry zijn blik somberder worden.

'Dan ga ik wel mee', zeg ik, terwijl ik opsta. Ik loop met hem mee en even later zitten we in de auto. 'Mag jij eigenlijk wel auto rijden?' Vraag ik. Hij kijkt blozend op. 'We komen toch geen politie tegen', zegt hij. Mijn mond valt open. 'Dus ik zit in de auto bij iemand die geen rijbewijs heeft?' Breng ik uit. Hij knikt kort. 'Idioot', zeg ik. Harry haalt zijn schouders op en rijdt rustig verder. Ik moet eerlijk zijn. Hij rijdt nog netter dan mijn vader. We bestellen chinees en zitten op de terugreis als Harry over Louis en mij begint. 'Heeft hij je al gevraagd?' Vraagt hij. Ik knik en mijn gezicht vervult zich met een grote glimlach als ik eraan terugdenk. 'Picknick met hartje?' Vraagt Harry. Ik kijk verbaasd op en knik. 'Hij wilde iets romantisch doen en kwam onze mening vragen', legt hij glimlachend uit. Ik dacht even dat hij ging zeggen dat Louis dat al vaker heeft gedaan, maar gelukkig niet.

We lopen met de zakken chinees de woonkamer in en voor de tweede keer vandaag verbazen de jongens me. Ik had gedacht dat ik ook nog de tafel moest gaan dekken, maar die is al netjes gedekt. 'Waar moet ik zitten?' Vraag ik. 'Naast mij', roepen de jongens door elkaar heen. Ik ga gewoon op een stoel zitten en zie wel wie er naast me komt, wat nog een heel gevecht blijkt te zijn. Louis en Zayn zitten op één stoel naast me en Niall en Liam vechten om de andere. 'Jij mag vannacht bij haar slapen, dus mag ik naast haar zitten', zegt Zayn tegen Louis. 'Hij heeft een punt', merk ik op. Louis trekt een pruillipje en gaat dan tegenover me zitten. Ik kijk om naar Niall en Liam die in een heftige discussie zijn geraakt. 'Die twee zoeken het maar uit', zeg ik droog en ik begin met opscheppen.

Na het eten lopen we naar buiten. 'Waar gaan we heen?' Vraag ik nieuwsgierig. Niall heeft een gitaar bij zich en loopt vooruit. 'Jij mag het zeggen, omdat ik naast haar heb gezeten tijdens het eten', plaagt hij Liam. 'Naar het strand', zegt Liam. ''s Avonds?' Vraag ik. Ze knikken. Even later snap ik al wat ze in gedachte hadden. We zitten in een kring om een groot kampvuur heen. Niall speelt liedjes die we allemaal kennen, zodat we met z'n alle gezellig zitten mee te zingen. Ik heb me nog nooit zo vrij en vrolijk gevoelt. Louis zit naast me en heeft zijn vingers met die van mij verstrengeld. Ik kijk in mijn ooghoeken naar hem. Het vuur zorgt voor een zachte gloed over zijn huid en maakt hem nog knapper. Zacht gekriebel verschijnt in mijn onderbuik. 'Je wil toch een keer skinny dippen?' Vraagt Louis. De jongens kijken me allemaal verbaasd. 'Ja, ik vind dat je dat een keer in je leven gedaan moet hebben', antwoord ik. Er verschijnen grote grijnzen op de gezichten van de jongens. 'Nu?' Vraag ik. De jongens knikken allemaal.

We lopen naar de zee en leggen onze kleren op een veilige afstand neer. Ik ren als eerste zee in, zodat ik niet helemaal bekeken hoef te worden door de jongens. Ik duik er in een keer in en wacht tot dat jongens eraan komen. Ik heb goed uitzicht joh! We zwemmen rondjes en beseffen al snel dat het echt veel te koud is en kleden ons dus maar weer snel aan. 'Nou? Hoe was je skinny dippen?' Vraagt Harry als we weer rond het kampvuur zitten. Ik zit dicht tegen Louis aan, omdat ik anders veel te koud heb. 'Leuk', antwoord ik. De jongens grinniken. Ze zitten allemaal dicht tegen elkaar aan om de kou te verdringen. Ik leg mijn hoofd op Louis zijn schouder en sla mijn arm om zijn middel. Hij slaat zijn arm om mijn schouder en legt zijn hoofd tegen mijn hoofd aan. Samen kijken we naar het vuur en vergeten dat de jongens er ook nog bij zitten. Louis streelt zachtjes mijn armen en fluistert lieve woordjes in mijn oor. 'Ze zijn echt lief, hè?' Fluistert Niall tegen Liam. Hij knikt grinnikend. Het is gewoon een magisch moment. Een moment die je gewoon eens in je leven mee gemaakt moet hebben.

Reageer (2)

  • MrsWinter

    haha, nee naakt de zee in xd

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    en skinny dippen is gewoon naakt de zee in?!
    Ik d8 je broek in de verf doen ahahahha xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen