Foto bij de trouw zelf

ik liep de kerk binnen..

en edward stond met een brede glimlach op zijn gezicht.het was zo ver en ik kon het zelf niet geloven ik zag de hele zaal lachen.rosalie,alice,esme,carlise,emmett diemet honkbal in zijn hoofd zat,jasper.ook jessica,angela,taylor,ben,mike,eric ze waren er allemaal. maar 1 iemand ontbrak.waar zou jacob nu toch zijn.hij was er niet hij was boos.maar waarom kan hij er soms niet mee leven dat ik meer van edward hou dan van hem.waarom moest hij boos worden.konden we niet gewoon vrienden zijn.
ik was bij edward aangekomen.Charlie ging zitten naast renee en phil.ik geloofde even mijn ogen niet toen ik Charlie en Phil zag praten waarover zehet hadden wou ik ook helemaal niet weten.
40 minuten later..
eidelijk die pastoor stopte met praten.
edward anthony masen cullen wilt u Isabella marie swan als u vrouw?
edward zei "ja".
isabella marie swan wilt u edward anthony masen cullen als u man?
ik zei heel kort "ja"
de pastoor zei dan uitijdelijk dan mag u nu de bruid kussen.
en mijn en edwards lippen rakten elkaar.
ik kan het niet geloven ik ben 18 en ik ben al getrouwd.wat zou er nu nog allemaal kunnen gebeuren.maar 1 ding was zeker ik kreeg iets wat ik al lang wilde ik werd een VAMPIER!

Reageer (3)

  • hannelol

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • TheAccountant

    Snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • LightRose

    verderrrrrrr ik neem ABO!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen