Nog steeds was niemand met een idee gekomen en zaten we dus met z’n allen in het gras bij de vijver. Eigenlijk had ik ook geen zin om iets anders te doen. Ik lag hier goed, met mijn op Blaine’s borst en met op me heen de beste vrienden die ik me kon wensen.
We waren al een tijdje naar de wolken aan het kijken en zeggen wat we erin zagen. ‘Die daar is een schaap!’ Zei ik terwijl ik in de lucht wees naar de wolk die ik bedoeld.
‘Dat is een hond, Raina!’
‘Dat is niet waar, Hailey, dat is dus echt wel een kat.’ Zei Shannen.
‘Het is gewoon een schaapetende hond die achterna wordt gezeten door een kat.’ Ik moest zachtjes grinniken door de opmerking van Chris.
‘Nu zie ik het! Het is een kleine puppy!’ Riep ik uit.
Ik hoorde Blaine zuchten terwijl zijn borst een beetje omlaag ging. ‘Dat is overduidelijk een konijn.’ Zei hij terwijl hij zichzelf een beetje rechter zette zodat mijn hoofd op zijn schoot viel.
Iedereen keek hem raar aan en wilde elk moment er iets tegen inbrengen maar Blaine was hen voor. ‘Die oren. Een kat heeft toch niet zo’n oren, en een hond ook niet.’ Chris wilde protesteren. ‘En een schaapetende hond die achterna gezeten wordt door een kat ook niet, Chris. En dan die staart, dat zou misschien nog van een schaap kunnen zijn maar van een hond en een kat? Absoluut niet.’
‘Dat betekent niet dat het een konijn is.’ Zei Chris. Iedereen keek hem vragend aan. ‘Het kan een mengeling zijn van een schaap en een konijn.’
Ik zuchtte. ‘Het is een konijn.’ Zei ik wijs om deze discussie af te sluiten.
Chris wilde protesteren maar werd tegengehouden door Shannen. ‘Natuurlijk zegt ze dat. Het is haar vriendje die zegt dat het een konijn is, natuurlijk zegt ze dan hetzelfde.’ Legde ze simpel uit.
‘Jaloers?’ Lachte ik en keek even van Chris naar Shannen, die me daardoor een waarschuwende blik gaf. ‘Maar nee, daarom zeg ik dat niet. Het lijkt alsof ik dit al eens eerder heb meegemaakt.’ Iedereen keek me raar aan, en dat verweet ik hen niet. ‘Ik weet dat het raar is, maar dit komt me zo bekend voor. Een wolk waarvan ik dacht dat het een schaap is en iemand die dan zegt dat het een konijn is. Het komt me echt bekend voor.’ Ik kon het hen echt niet kwalijk nemen dat ze me allemaal vreemd aankeken.
‘Misschien in een droom of zo?’ Probeerde Hailey. In een droom? In een droom. Ja, in een droom!
Ik keek Hailey met grote ogen aan. Hoe wist ze dat? Oh ja, ik had haar verteld over de dromen maar nooit zo gedetailleerd. ‘Maar oké, wat boeit het?’ Ik haalde nonchalant mijn schouders op en glimlachte een beetje gemaakt. ‘Maar zullen we teruggaan? Misschien kunnen we nog een film kijken?’ Ik stond op en wachtte geduldig totdat ook de rest opstond.


Ik vind dit echt een dom stukje, maar omdat een vriendin zei dat ik gewoon moest activeren, doe ik dat dus xd Ik hoop dat jullie het nog redelijk vrienden.
(flower)

Reageer (3)

  • xBaps

    Verder!!!

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    verslikt ?
    Jah is te begrijpen ;D
    Verder <33

    1 decennium geleden
  • Chikorita

    een vriendin -UGHEKUCHKUCHKUCHKUCHHATSJOE- (a)

    Verder ;D!
    Is dat niet die droom van in het begin? =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen