Wrong choice, ft Tokio Hotel |OO7|
Tom Kaulitz
Lachend kijk ik Gustav en Bill aan. We zijn ideeën aan het bedenken voor Georg zijn vrijgezellenavond. Georg zelf houdt zich verbazingwekked veel op de achtergrond. Af en toe kreunt hij geërgerd bij de ideeën die we allemaal opschrijven. Het maakt ons niet uit wat hij er van vindt, zijn laatste vrije avond moet gevierd worden! Hij hoeft niet te denken dat we er gras over laten groeien.
'Iemand nog wat te drinken?' vraagt Georg terwijl hij opstaat. Uit 3 monden tegelijk klinkt hetzelfde, cola. We drinken bijna altijd cola, behalve `s morgens. het komt echter vaak genoeg voor dat we `s morgens nog niet wakker zijn, behalve Gustav dan. Op hem na houden we allemaal van uitslapen, lang uitslapen.
Ik kijk op het laatste dat we voor Georg zijn vrijgezellenfeest hebben gemaakt. Helemaal boven staat "Hoeren". Een grijns verschijnt op mijn gezicht, dat was mijn idee. Georg scheen het ook wel grappig te vinden, maar denkt niet dat we die echt gaan regelen. Nou wacht maar af! Een vrijgezellefeest is geen vrijgezellenfeest zonder hoeren.
Melody Miller
`s Morgens wordt ik wakker van mijn wekker. Met een zucht stap ik uit mijn bed en wrijf in mijn ogen. Vandaag hoef ik maar een paar uurtjes te werken, tot 2 uur, daarna wordt ik afgelast. Ik pak wat kleren uit mijn kast en begeef mezelf richting de douche. Met een zucht stap ik onder de douche. Ik heb geen zin om naar mijn werk te gaan, ik wil thuis blijven, in mijn bed liggen.
We gaan pas verder met drie reacties! <'33
Reageer (6)
snel verder
1 decennium geledenxxx
tom tochxD
1 decennium geledenda's nu echt weer typisch hé
snel verder!
xx(K)
snel verder!x
1 decennium geledenVerder!!
1 decennium geledenBen benieuwd wat er verder komt!
1 decennium geledenSnel weer verder!
xo'