'DEAL!' gilt Jenny. Je grinnikt. Die griet doet echt alles om maar in aanraking te komen met muZiekmensjes. Ze is er helemaal gek op en is met niks anders bezig dan met muZiek.Je bent wel blij dat Jenny je een nieuwe look wil geven . Net of ze kan je gedachten lezen maar daar zit wel iets in na al die jaren dat ze je beste vriendin is en je al niet meer praat. Toch weet ze steeds wat je wil, ze zal het aan je zien fzo mm boeit nie, want nu jullie morge weer niet bij de jongens zijn stelde Bill voor om nu ook iets samen te doen. Jenny vroeg dan aan Bill "Awel Billyboy nu hebbe we alle tijd voor jullie dus zeg wat jullie willen doen " Haha typisch da mens is altijd zo vrolijk waar ze die vrolijkheid soms blijft halen blijft je een raadsel. Je hebt een idee wat jullie kunnen doen je staat recht en loopt naar een kastje naast de TV. Iedereen kijkt je vol afwachting aan wat je gaat nemen. Je gaat goed voor het kastje staan zodat ze niet kunnen zien wat je neemt. Je pakt de WII eruit en draait je om. Jenny: "Whaa ja kei leuk goe idee "

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • RealThing

    Snel verder:d

    Jaa Gus altijd snel wakker hea:P

    xx Rwaydaa(H)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Woow hij was wéér leuk !!

    Ben oo zo benieuwd !!
    Jaah Gustii de snelle wakkere mens :D
    In plaats van de wakkere bakker, wakkere Gustii xD
    Tom inmaken *pieuwie* xD
    Owkee :D

    Snel Volgende Miss. ?!


    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen