Toen Jenny had gezegd dat ze 'bezet' was lieten die jongens haar en jou met rust, omdat ze wisten dat als ze iets verkeerd met jou zouden doen Jenny woest ging worden en dan Tom ging inschakelen. Je vond het eig wel een best grappig zicht Jenny hong heel de avond aan Tom zen arm. Je zag wel aan zijn gezicht dat hij het totaal nie erg vond. Aangezien Jen heel de tijd met Tom bezig was, was jij bij Josh Bill Gustav en Georg. Je zag de jongens nog wel naar je kijken maar ze waren een beetje bang dat je Jen zou gaan halen. Je was even in gedachten verzonken dat je niet doorhad dat Bill je vroeg om te dansen.
Je zat naast Josh en hij stootte je aan je keek hem aan met zo'n Wat-is-er blik. Hij zei Bill heeft al 10 keer gevraagd of je met hem wil dansen ^^. *Oeps nie gehoord^^* Je stond op en liep met Bill naar de dansvloer. Toen jullie daar waren aangekomen ging iedereen een beetje opzij de Dj keek waarom, toen hij jou zag kreeg hij een grijns. "En dan nu voor de jarige een slow ^^" *Tss typisch :D* Niet dat je het erg vond hoor :D. Bill keek je aan en sloeg zijn armen rond je heupen en jij rond zijn nek.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen