Bill wijst naar jullie en zegt dan "Ze zijn ons gwn aant uitlache." "En da vind jij grappig??!!" "Ja en vooral omda wij aan et kibbele ware of ge nu een player of ni ze." Als het tot Tom doordringt begint hij ook te lachen. Na een tijd stopt Josh als eerste met lachen en kijkt op de klok "Hmm aangezien da et ete nu wel al kou is zulle we maar pizza bestelle zeker?". Als hij het woord pizza uitsprak sprong iedereen recht en luisterde meteen. JxTxB: "Hmm pizza *kwijlkwijl*" enj Ruby knikte heftig haar hoofd om duidelijk te maken dat ze het met ons eens was. Josh: "Haha oke da is duidelijk, ik zal wel ff belle. Ruby, Jen voor jullie et gewoonlijke?" Jullie knikte heftig. "En wa wille jullie Bill en Tom ?" "Pizza Margherita!!" riepen ze tesamen, het was best een grappig zicht. "Oke" Hij pakte de telefoon en belde ner de pizzaria. "Heey Toni, Josh ier e. Uhu ja et gewoonlijke en nog 2 Pizza Margheritas erbij aub. Oke ja zet mer op de rekening. Daag" "Voila das geregeld ."

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • VampireLove

    Sexy hoor (flower)
    Ik hoop dat Bill er voorgaat zorgen dat ze weer gaat praten :D

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen