Even later komt Joshua er ook aan. hij hangt zijn jas aan de kapstok en komt bij jullie zitten. Jullie krijgen een menukaart en jullie vouwen hem open. Dan komt de ober bij jullie om de bestelling op te nemen en je besteld ook voor Ruby die het recept wat zij wou heeft aangewezen. Jullie kletsen gezellig en Ruby luistert en lacht mee. Jullie eten word gebracht door een jonge ober die nog niet zo goed weet wat hij moet doen. Dat is iets wat Ruby héél leuk vind en ze geeft een flirterige knipoog aan de ober. Hij word knalrood en als hij weer weg is barsten jullie in lachen uit. Jullie eten grinnikend jullie eten op en daarna besluiten jullie nog een ijsje te gaan halen. Met het ijsje gaan jullie op een muurtje zitten en jullie eten het smakelijk op. daarna lopen jullie naar huis en Joshua blijft bij jullie slapen. hij heeft inmiddels zijn eigen kleerkast en kamer omdat hij zo vaak blijft slapen. na nog tot diep in de nacht gekletst en gelachen te hebben vallen jullie in een rustige slaap.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Dazzled

    (H) love it (H)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Hlooo !!!

    Weeral ne goeie quiz jaja :D
    Ben slecht in reacties schrijven maar ik doe men best :P

    Muwahaha da was een duivels plan, maar nu kan Ruby ni schreeuwen Hmm.....

    XXXX Van Mij (H)

    1 decennium geleden
  • Fishbone

    GoewdGoewd (A)

    XxXJes Noni (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen