Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Ruby ze is 17 jaar oud.
Haar ouders zijn gruwelijk vermoord voor haar eigenl ogen toen ze 12 jaar oud was.
Sinsdien heeft ze nooit meer een woord gesproken of gezongen, terwijl ze zo'n prachtige, zoete, zachte en liefe zangstem had.
Als ze praatte was dat altijd zo rustgevend.
Vroeger was ze altijd een spontaan, vrolijk meisje en haar beste vriendin jenny, mist dat zo verschrikkelijk erg. Ze kennen elkaar door en door.
Ook jenny is 17 jaar oud. Ze zijn altijd samen en kunnen een leven zonder elkaar niet voorstellen.
Ze zijn als 2-ling zussen die onbreekbaar zijn, heeft de één pijn, dan heeft de ander dat ook.
Jenny heeft altijd haar best gedaan om ruby weer een woord te laten spreken, maar tevergeefs.
Nu zitten Jenny en Ruby in de keuken met een stapel papieren voor zich. Ze zijn druk bezig met het organiseren van het 18e verjaardagsfeest van Ruby.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Dazzled

    EUHM, die is wel goed, als gij nog 1x zegt da die niet goed is kom ik u persoonlijk slagen, en anders zouden 71 mensen da ni lezen hé

    I LOVE IT (H)


    (K)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Kga de volgende doen!!

    Ja ben trug uit Engeland eindelijk want het begon saai te worden :D

    XxX

    1 decennium geleden
  • Fishbone

    Volgenduh pleazz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen