Nu edde wel hoofdpijn zeker Tom?
Waarom moet ik hoofdpijn emme Georg?
Omda ge denkt slimme.
:O Gij ze gemeen. Senn zegt der ook eens iets!
Kom Tom we gaan dansen. :P
Da was ni wa ik in gedachte had maar alé, da is ook goe.

KatSennKevinBillJoeTomMileyNickGeorg

....
[Georg]
Oké Nick trek u nx aan van die Miley en da nu gwn plezier maken ofzo. zeg ik bemoedigend.
Hmm nee ik ga denk ik maar naar het hotel, want ik was tog maar meegegaan voor Miley. Ik dans niet meer sinds mijn dansmaatje weg ging.
En dat is?
Het is geen dat, het is Kat. Maar nu ga ik, zeg jij dat tegen de andere? Ik wil even alleen zijn.
Ja sgoed doe ze daar de groete.
En nu een leuke knappe Amerikaanse vinde. Die kent mij ni dus zal ze eerst voor mij vallen en dan pas voor mijn geld. Maar wie weet vind ik de liefde van mijn leve ier.
[Kevin]
:D Ze is nog even koppig als vroeger. Kzal wel is me haar gaan praten, ze is na al die jaren nog steeds als een zus voor mij. Een kleine zus die ik moet beschermen. Voor Joe is ze meer een zus waar hij kattenkwaad mee kan uithalen. En voor Nick… ja Nick zou haar het liefst als zijn lief zien. Iemand die er voor hem is, die van hem houd en die zijn vrienden en familie respecteert. Waar Nick ook gaat naar zien is dat ik, Joe, mama, papa en Frankie het met haar kunnen vinden. Dat is ook zo, Frankie zal dat ook wel vinden. Dus als je het bekijkt is Kat perfect voor Nick. Nu moet ze nog tegen hem willen praten, maar dat regel ik wel.
Seg Kat?
Ja Kevin?
Wa vinde gij eig van Miley?
Oké die zag ik ni aankomen. En da wilde ni weten.
Alé kom zeg erger dan wat wij vinden kan het egt niet zijn. zegt Joe overtuigend.
Oké waar zal ik beginnen?
Bij het begin mss. :P
Irritant, bitchy, betweter, barbie, evil, plakt heel de tijd aan Nick en ze haat mij. Nog?
Nee tis goed, Kat kem juist een bericht van Nick gekregen dat hij onderweg is naar het hotel.
Proficiat maar dan ben ik seves wel weg als hij hier aankomt.
Komaan Kat je kan ni kwaad blijven, Nick zit er egt mee in. zeg ik nogal bezorgd.
Kev ge ze altijd als een grote broer voor mij geweest, ik heb altijd naar u geluisterd maar nu weet ik het niet hoor.
Maak het gwn goed. vraag ik smekend.
‘Ja komaan Kat, maak het goed.’ zeggen Joe en Bill tegelijk.
Oké ik zal het goed maken, maar denk maar niet dat ik meteen beste vrienden ga zijn hoor.
Tja daar kan ik mee leven, Nick gaat al veel gelukkiger zijn als het trg goed is.
Jaja blabla, maar moet da nu want ik ben eig wel moe. En het is al 12 uur.
Da moet ni nu als ge et maar doe ist goe. Want ben bang da Nick minder goe ga spelen.
Oké slaapwel dan.
Ze geeft iedereen nog een kus en gaat naar boven. Als ze uit het zicht is verdwenen keren we ons terug om en ik en Joe kijken Bill aan.
Wat? Is er iets? Zit mijn haar niet goed?
Nee nee er is niets mis we willen gwn weten wa Kat denkt en voelt.
Dat kan ik niet zeggen.
Ik krijg ineens telefoon en neem op zonder te kijken wie het is.
Hallo?
Kev stop met Bill uit te vragen die zegt tog nx.
Hoe weet gij da?
Kev ik ken u en Joe wel al langer dan vandaag.
Oké dan als et egt moet.:(
Ja het moet, en als je iets wil weten moet je het gwn aan mij vragen. Ipv achter mijn rug Bill uit te vragen.
Oké dan.
Ik hang op en Joe en Bill kijken mij vragend aan.
Kat zei dat we Bill niet moeten uitvragen.
Hoe… Joe kan zijn zin nog niet afmaken want ik antwoord al.
Ze zei dat ze ons al wel langer dan vandaag kent.
Als jullie dan tog nx meer moeten weten ga ik slapen.
En toen waren we nog met 2. Moeten we mama egt niet verwittigen voor morgen Joe?
Stuur gwn een sms dat ze morgen thuis moeten zijn. Mama zal het wel leuk vinden om Kat trg te zien.
Ja zij was altijd mama haar lieveling van onze vrienden.
Uhu en Senn is juist zoals Kat dus dat komt wel goed. Zolang Kat maar niets zegt over de ruzie tussen Miley en Nick
Nee dan word ze zot en belt ze Nick om te zeggen 'Ik zei het tog dat Miley niets voor jou is.'.
Uhu

Reageer (3)

  • x1Direction

    Verder!!
    Xx.<'3

    1 decennium geleden
  • Nurys

    Ik Zweer Et Je Je Moet Echt Vederrrr!!!!

    Love It:D:D:D


    XxxXxxNRSZxxXxX(doeg)(K)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Ik wil Snel Een Vervolg !
    Want anders... ga ik U bedreigen :'D met euhm voetbalverbod xD

    xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen