[Miley]
Dus vertel eens, Gustav niet?
Nee ik ben Georg, dat daar naast Tom is Gustav.
Aah ja ook goed *f*boeit tog niet*f*, maar Georg dus, vertel eens in welk hotel liggen jullie?
Wel wij liggen in het Hilton hotel en jullie?
Ik denk wij ook, niet Nick?
*geen antwoord*
Nick? Hallo is daar iemand? Nick!
KatSennKevinBillJoeTomMileyNickGeorg

Tralala
[Nick]
:O Hoorde ik dat nu goed? Kat bij ons in het hotel? Dit is een droom. Maar ze zal me niet willen vergeven, ik vraag me af waarom ze Joe en Kev vergeeft en mij niet. Zij liet tog ook nx van zich weten. Ik bedoel ik hou al heel mijn leven van haar, waarom kan ik haar niet vertellen wat ik voel? Aja Miley houdt mij tege.
Nick? Hallo is daar iemand? Nick!
Wat moet zij nu weer, ach mens haal u armen voor mijn ogen weg.
Aarde aan Nick! Godverdomme Nick geef eens antwoord, je luistert al heel de avond niet naar mij. Waar zit je met je gedachten?
Miley zwijg, wa is er? Wa edde nu weer nodig?!
Rustig Nick, Miley vroeg alleen of jullie net zoals ons inhet Hilton hotel slapen.
Ja sorry, Georg ik was gwn in gedachten verzonken en ja wij slapn daar ook. Maar vraagje weet gij mss waarom Kat kwaad op mij blijft en geen woord zegt?
Ik denk dat ik wel een idee heb…
Ach Nick zit eens niet met die Kat in je hoofd, ik bedoel sinds je haar hebt gezien praat je over niets anders. Als je dan al eens iets zegt! Ik bedoel, zo speciaal is ze nu tog weer niet en daarbij je hebt mij.
Miley, het is wel mijn beste vriendin waar je het over hebt.
Was Nick was en ze wil er zo te zien geen verandering in brengen!
Miley, aub wa hebt gij zeg, waarom doe gij zo jaloers. En ge doe alsof ge haar ni kunt emme, maar ge kent haar helemaal ni! En ieder slecht woord da ge ier over haar zegt is tegen allemaal mensen die van haar houden. Vriendschappelijk wel maar tog!
Nick is het niet normaal da ik jaloers ben ik ben u lief en ge zie ni om naar mij! Pff het is al goe ik ga naam Emily slapen, ik ben het hier beu! Tot morgen, ga maar alleen naar u feest!
Mij best, dan heb ik mss nog een goede avond.
Best daag!

Reageer (1)

  • Instinct

    Kleine Ruzie -fluit een liedje- ?
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen