‘Zal ik doen. Doei Sean.’
‘Doei Bill.’[/b]
Ik leg op en ga terug naar de rest.
’Jullie hebben allemaal de groeten van Sean.’
Ik loop naar Kat toe en geef der een knuffel.
’Waar heb ik dat aan te danken?’
‘Van je broer.’

Ik voel de bus stoppen en kijk naar buiten.
Even later komt de manager binnen en zegt: ’Kom uitstappen we zijn er en het vliegtuig gaat binnen een uur vertrekken.’

I'll leave you alone for good, I promiss
[Kat]
Oke dit is me laatste kans om niet mee te gaan.
Maar aan de andere kant kan ik niet wachten om ze terug te zien.
Zouden ze nog even lief zijn als vroeger?
Met die gedachte volg ik de andere mee naar buiten.
Pff weer die stomme paparazzi hebben ze nu werkelijk niets beters te doen?
Als onze bagage weg is gaan we naar het vliegtuig, ondertussen worden de jongens door alle fans die er zijn aangeklampt voor een handtekening.
Ja dit tafereel zie ik wel vaker, maar ik ben het al gewend.
In de tijd dat we met de jongens hebben maken we veel lol en als ze weg zijn dan heb ik Senn nog altijd.
Als je erover nadenkt ben ik nooit alleen, gelukkig maar anders zou ik noch meer piekeren ^^.
’Ik zit naast Kat’ roepen Bill en Gustav tegelijk.
Haha typisch iedere keer we vliegen zit ik naast die 2.
Bill zit dan gestrest naast me mijn hand fijn te knijpen terwijl Gustav chill tegen me praat.
’En wat gaan de jongens doen als ik zeg dat ik niet naast hun wil zitten?’ vraag ik met een grijns tot achter men oren, ze trappen er iedere keer weer in :P.
’Nee Kat doe ons dat niet aan! Plz.’
Ik doe alsof ik er over na moet denken en zo te zien word Bill al half gek.
’Haha Bill rustig maar ik zit wel naast jullie, maar jullie trappen er echt iedere keer weer in hé. ^^’
:O Niet lief!’
‘Idd Bill heeft gelijk nu moet je het goed maken.’

Ik geeft ze lachend beide een kusje op hun kaak en ik zie ze vrolijk naar het vliegtuig huppelen.
Haha die 2 mankeren echt iets ^^.


[Georg]
Soms schaam ik me echt voor Bill en Gustav zie ze daar nu huppelen.
Eig ben ik wel eenzaam als Bill en Gustav weer met Kat bezig zijn want dan zijn Tom en Senn zoals altijd wel weer met elkaar bezig en dan ben ik weer alleen.
Pff ik heb nood aan een vriendin, niet zoals Senn en Kat maar echt een meisje dat van me houd.
En daarmee bedoel ik dan ook wel van mij en niet van men geld zoals Anneleen.
Het was het liefste meisje dat ik ooit heb gekend tot ik er achter kwam dat ze het voor mijn geld deed en eig meer voor Bill viel.
Gelukkig zoekt Bill naar de ware liefde want anders moest ik toezien hoe ze op een dag het hart van mijn beste vriend brak.

Ik loop achter de andere aan het vliegtuig in.

Reageer (4)

  • amandaXthX

    arme arme Georg
    Ga please verder
    I love this story
    please ga verder


    XOXO Lady Angel

    1 decennium geleden
  • BeccaxJB

    Echt snel door !!!! kei goed !!!

    Becca (K)

    1 decennium geleden
  • PidomPomPom

    egt goed
    snel de volgende please(A)

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Ooh Georg is eenzaam (huil)

    Ik kan hem misschien wel wat opbeuren, dan moet Tom maar even wachten :P

    Schnell Weitergehen !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen