Foto bij Je hebt Tranen????

We mochten Belicia's kammer in. Ze lag net als hoe Nessie lag onder de slangetjes. Ik keek naar Nessie die zich in de armen van Jake stortte. Jake kon zich ook moeilijk groot houden zag ik. Edward sloeg een arm om me heen en kuste me op mijn kruin. Ik voelde zijn houdign veranderen. Ik draaide me om en hij fluisterde 'Er is iemand op de gang voor je'.
Ik liep stil naar de gang waar ik rond keek. Ik zag Sam staan met Jacced. Jacced had roodde oogjes, ik liep naar hem toe en tilde hem op. Nieuwsgierig keek ik naar Sam. 'Bella wat er is gebeurt is heel erg. Het spijt Jacced ondanks hij er niks aan kan doen. Wij zullen ze helpen en eventuele zorg opnemen'. Ik keek hem aan en bedankte hem. Ik zag Jacced heel de tijd nerveus kijken. 'wat is er Jacced?'Ik wist het eigenlijk al. 'Waar is Belicia, Is het erg, Leeft ze nog?' Hij ratelde alles op. Ik knikte naar Sam en liep richting Belicia. Ik deed de deur open en ik voelde hem versteenen. Ik zette hem op de grond, hij rende naar Nessie en begon weer te huilen. Nessie tilde hem op en als een gezin huilde ze over het verdriet. Jacced trok zich weer eraf en liep naar het bed van belicia. 'Het spijt me maar het komt wel goed lieve zus van me'Hij kuste zachtjes haar wang en liep naar Edward. Ik liep weer naar de gang. Ik zag Sam zitten en ging ernaast ziten. Hij keek op maar liet me nadenkne. Wat als ze het niet zou redden. Wat als Nessie het zou krijgen. wat als er wat anders gebeurde. Sam onderbrak mijn gepeins 'Waarom ben je daar niet gebleven, werd het je teveel?" Hij keek me medelevend aan. Ik knikte en zuchte. Ik voelde de tranen. even was ik verbasd ik huilde. Sam trok me in een omhelsing. Ondanks de stank vond ik het lief. Ik hoorde een deur open en dicht gaan. Edward kwam naast me zitten en nam me over. 'Je huilt??' Ik hoorde de verbazing in zijn stem. Vervolgens trok hij me op schoot en we kroelde. Het maakte me rustig. Toen ik uitgehuild was was ik blij. Het was weer eens lekker.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Ja natuurlijk heb ik die

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Heb jij tranen ja.. ik ook

    6 jaar geleden
  • ailine39

    huilt bella nu?

    1 decennium geleden
  • Padme

    Arme mensen, het zijn er zo veel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen