001
ik moet even kijken wanneer het volgende hoofdstuk erop komt, ik ben nu al bij seizoen 2 van pretty little liars, dus ben het begin echt bijna helemaal vergeten dus moet even stukjes terugkijken haha, enjoy.
Hanna.
"Die" en ik wees de gouden oorbellen aan, ze waren super expensive. Ik deed ze in mijn oren. "Hoe vind je deze sjaal?" ik keek naar Mona. "perfect bij je schoenen" we glimlachten. "ben zo terug" en zette mijn liefste glimlach op. een etage hoger stond Spencer, raar om niet meer met haar om te gaan. "Spencer Hastings" "hi" en ze ging weer door met kleren bekijken. "wat is de gelegenheid?" "Melissa laat haat vriend bij ons eten" en een zucht ontsnapte haar mond. Hmm, ik wees een elegant maar ook wel sexy zwart topje aan. "perfect bij een donkere skinny" ze keek een beetje twijfelend naar het topje. Ik raadde haar gedachten. "Je hoeft niet alle aandacht op andere te laten schijnen, laat het licht ook eens op jezelf, see you around" en weg was ik. Ik liep het winkelcentrum uit. "Mevrouw, wacht even.. -een schok overviel me- u bent uw tas vergeten" ik zuchtte. "dankje" en ik liep weer verder. "Nice paar oorbellen" "Nice sjaal" we lachten, en liepen met onze niet betaalde spullen het winkelcentrum uit.
next day.
Aria.
Mijn vader zette me af op school, het was zo lang geleden. Ik kon het nog steeds niet geloven. "Aria" hoorde ik met een bekende stem, het was Emily. We knuffelden, maar het was wel ongemakkelijk. "Sinds wanneer ben je terug" "Een paar dagen, ik ga hier me schooljaren op afmaken. ze glimlachte. de bel ging. "heb jij ook nu engels?" ik knikte, samen liepen we naar binnen. In het klaslokaal kwam Hanna met Mona. Hanna zwaaide naar me en ik gaf een knikje als een hallo. ik schrok. "Zijn dát Mona en Hanna" Ja zei Emily. "die zijn ook veranderd zeg, wow. "Jep, het zijn de nieuwe Queen bee's, wist je al dat we een nieuwe leraar krijgen, hij is nog super jong" "Ik laat me verassen" de deur viel dicht, en het was dus duidelijk dat school echt weer ging beginnen. "Hoi, ik ben Ezra Fitz jullie nieuwe engelse leraar" bij de naam Ezra draaide ik me om, ik keek in de ogen van de man waar ik gisteren had mee staan zoenen. Dit was niet goed, hij was mijn leraar.
sorry voor het lange hoofdstukje. (:
Reageer (4)
great! snel verder (a')
1 decennium geledenHaha super! (:
1 decennium geledenverder!
1 decennium geledenwaar kijk jij pll?
Xx
aaaaaaah <3
1 decennium geledenga heeeel snel verder