Masked || O29
Voordat de eerst les voor vandaag begon, was ik nog eventjes snel naar het toilet gegaan. Omdat Shannen ook naar het toilet moest, was Chris al naar het lokaal gegaan.
Ik stond buiten aan de toiletten te wachten op Shannen zodat we samen naar ons lokaal konden gaan.
‘Hé, Raina!’ Hoorde ik van vlak achter me. Ik herkende de stem onmiddellijk waardoor ik er ook niet van schrok. Hailey.
Ik draaide me om en keek even snel de gang door om er zeker van te zijn dan Blaine niet in de buurt was. ‘Hailey!’ Gilde ik vrolijk toen ik er zeker van was dat hij nergens te zien was. Ik sloeg mijn armen blij om haar heen en als snel voelde ik haar armen ook om me heen. Het voelt echt zo fijn om terug zoals vroeger te zijn, alleen dan als Blaine niet in de buurt is. ‘Waarom ben je alleen?’
Hailey haalde haar schouders op. ‘Hij wilde alleen zijn. En trouwens, ik loop echt niet heel de tijd achter hem aan hoor!’ Ze deed alsof ze gekwetst was maar hield het niet zo lang vol. Na twee seconden lachte ze al haar tanden bloot.
‘Zo lijkt het dan toch wel niet, hoor. Maar zo is het goed. Zo kom je er...’
‘Hé, Raina. Ben je nu ook al in jezelf aan het praten?’ Ik werd onderbroken door Shannen die de toiletten uitkwam en me eerst raar aankeek maar zich al snel herpakte toen ze Hailey zag. ‘Oh.’ Zei ze. ‘Hoi Hailey!’ Ze glimlachte.
Veel tijd om echt te praten hadden we niet want om de hoek zag ik Blaine al aanlopen. ‘Blaine komt eraan.’ Siste ik naar Hailey. ‘Waarom praat je eigenlijk tegen me? Bol het af!’ Gilde ik direct daarna tegen Hailey.
Het duurde even voordat het bij Hailey doordrong waardoor ze me niet-begrijpend aankeek. ‘Jij praatte tegen mij dus bol jij het maar af!’ Riep ze terug wanneer het tot haar doordrong. Ze stak haar kin omhoog en liep kwaad weg. Zo leek het toch.
Ik keek even snel naar Shannen, die haar lach bijna niet kon inhouden en haakte mijn arm in de hare zodat ik haar mee kon sleuren naar de les.
‘Hé, wacht even!’ Deze stem kende ik ook maar al te goed maar deze liet me wel opschrikken. Ik verstarde helemaal en vond zelfs amper de kracht om me om te draaien en de persoon die ons riep aan te kijken. Ik keek hem vragend aan.
‘Ik wilde gewoon even zeggen dat ik het niet leuk vind dat je ruzie hebt met Hailey, door mij.’
‘Heb jij de laatste weken dan eens gedacht aan wat ik niet leuk vind en daar rekening mee gehouden? Ik ga echt niet naar jou luisteren. Alles wat je zegt is toch gelogen!’ Kwaad draaide ik me weer om en liep samen met Shannen weg. Wat denk die Blaine wel niet!?
Oh Oh, Raina is precies nog steeds boos op hém ;d Misschien gaat dat over met veel kudo's en reacties. (:
Reageer (3)
Ok, Blaine, nu haat ik je weer (a)
1 decennium geledenze mag niet boos zijn.
1 decennium geledensnel verder.<333
'xx
Ze moet niet boos zijn op hem'
1 decennium geledenVerder!!!