Foto bij 2.

‘Bevalt het je een beetje?’ galmde de zoete stem van Lucille, een vrouw met een smal postuur en goudblonde lokken die in een sierlijke staart hingen oftewel mijn tante, door de logeerkamer waar ik de komende zes weken zou overnachten. Met een goedkeurende blik keek ik de grote kamer rond die werd verlicht door de zonnestralen van de zomerzon. ‘Het is perfect’ knikte ik tevreden. Ik liet mijn hand glijden over het antieke bureau dat ik herkende uit het huis van mijn grootmoeder. Mijn tante had hem dus blijkbaar geërfd na de dood van mijn grootmoeder bijna zeven jaar terug. ‘Ik zal zorgen dat Morgan je koffers naar boven brengt en daarna jou en je zusje een rondleiding geeft door Wolverhampton’ zei Lucille terwijl ze de deuren van het balkonnetje opende. Nadat mijn moeder had voorgesteld om mij naar mijn tante te sturen in Engeland voor wat rust, had mijn zusje, Lively, dagenlang gesmeekt om mee te mogen. Aangezien we dit jaar niet echt op vakantie gingen en mijn oudere zus, Isobel, vier weken met haar vriendin naar Kreta ging. ’Bedankt dat ik en Liv hier mogen verblijven de zomer. Ik vind het erg leuk om u weer eens te zien’ Ik keek haar dankbaar aan. ‘Je weet dat je hier altijd welkom bent Cher’ Ze glimlachte even naar me en verliet toen de kamer. ‘We eten om stipt zes uur dus zorg dat jullie voor half zes thuis zijn’ Hoorde ik haar nog roepen. Zuchtend liet ik me vallen op het grote hemelbed dat omringt werd door witte linnen gordijntjes. Mijn blik zocht de ouderwetse wekker die aangaf dat het pas vijf voor half drie was, tijd zat. Een vrouw van midden veertig met een stevig postuur, hazelnootbruine lokken geknipt tot haar schouders en helder grijze ogen kwam de kamer binnen gelopen met twee zwarte koffers en een donkerblauwe sporttas van Adidas. ‘Uw koffers’ zei ze beleefd toen ze de koffers naast de schuifdeuren van de inloop kledingkast zetten. ‘Bedankt Morgan’ glimlachte ik terwijl ik van het bed afsprong om mijn koffers uit te pakken. ‘Wanneer bent u klaar om met uw zus naar de stad te gaan?’ vroeg ze beleefd. ‘Ik denk over een half uurtje als ik mijn koffer heb uitgepakt en Lively klaar is’ glimlachte ik naar haar. ‘U mag trouwens gewoon Cherity zeggen’ Ze knikte nog even begrijpelijk en verliet toen de kamer weer. De zilveren rits van de eerste koffer ging makkelijk open. Mijn handen schoven de inloopkast deuren open en begon met uitpakken. Na twintig minuten was ik al klaar, voor mij zou het vast een nieuw record zijn. Alles hing keurig en netjes bij elkaar. Zelfvoldaan sloot ik de inloopkast deuren en besloot Morgan en Lively te zoeken.

Al 5 abo's <33
Ik ga zoveel mogelijk proberen te schrijven deze vakantie en ik zal mn best doen zoveel mogelijk te activeren (;

Reageer (3)

  • xBarcelona

    Super<3
    Snel verduuur(flower)

    1 decennium geleden
  • ZeldaX

    naaaicee!(H)

    1 decennium geleden
  • iheartgomez

    Verder!
    Het is echt leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen