Foto bij 1 | Prologue.

Langzaam liet ik mijn vingers over het witte hout van het fotolijstje gaan zodat ze het konden oppakken. Achter het glas zat een foto van een meisje en een jongen, allebei lachten ze met hun tanden bloot. Zij was zo’n meisje waar elk meisje wel op wou lijken. Ze had prachtige groenblauwe ogen die in het zonlicht glinsterde, lichtblonde lange lokken die altijd glansde en een perfecte tandpasta glimlach waar iedereen wel een moord voor zou doen. Alles leek zo perfect aan haar. Hij was de droomjongen van dat elk meisje wel zou willen. Hij had chocolade bruine ogen waar je in zou verdrinken, het bruine Justin Bieber kapsel dat in model werd gehouden met gel en zijn geweldig mooie lach waar je voor zou gaan vallen. Hij leek de perfecte droomjongen. Ze hadden hun armen om elkaar heen geslagen en hun wangen waren tegen elkaar gedrukt. Samen leken ze zo gelukkig. Mijn zicht werd wazig door de tranen die in mijn ogen opwelde. Nog geen seconde nadat ik had geknipperd viel er een traan op het glas van het fotolijstje, recht op het gezicht van de jongen. Zoals je op de foto zag waren ze ooit gelukkig geweest. Maandenlang waren ze onafscheidelijk van elkaar geweest, maar alles was anders nu. Voordat hij vertrok op zijn zes week durende vakantie naar Turkije had hij haar gedumpt met zijn excuus dat hij liever vrijgezel wou zijn op zijn vakantie, voor dat als er iets mis ging hij haar geen pijn zou doen. Hij had het fout. Hiermee deed hij haar nog meer pijn mee dan dat hij vreemd zou gaan. Waarschijnlijk was hij haar na de vakantie al vergeten en zouden ze nooit meer gelukkig samen zijn. Er waren nu twee opties. De eerste was op hem wachten tot hij terug was en hopen dat hij nog steeds verliefd op haar was of de tweede waar ze hem zou vergeten en laten zien wat hij had laten gaan. Haar gedachtes zeiden dat ze voor de tweede moest gaan, maar haar hart zei stiekem dat ze moest blijven hopen. Dagenlang had het haar wakker gehouden, aan het huilen gemaakt en haar zoveel pijn laten voelen, maar nu was ze er klaar mee. Ze zou haar rust gaan vinden bij het grote landhuis van haar tante en hem vergeten. Ze zou hem laten zien wat hij kwijt was, hij zou en moest spijt krijgen van zijn beslissing.

Dit was het verhaal van Cherity Gwendolynn Cambell, mijn verhaal.

Dit is mijn eerste echte verhaal wat ik op Q zet.
Dus als er dingen anders moeten hoor ik het graag (:

Reageer (3)

  • ZeldaX

    woaaah echt heel erg mooi(H)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    super mooi geschreven!!<3

    1 decennium geleden
  • iheartgomez

    Mij lijkt het absoluut leuk!
    Snel verder. (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen