Foto bij thank you verry match girl.

ik ga verder.

Lieve lieve mensen,
Julie weten inmiddels dat ik toch verder ga.
Voor degene die het neit weten leg ik kort uit waarom ik wou stoppen.
Het ging me niet meer goed. Elke dag als ik online kwam voelde ik me kut. En dan ook nog dat eene mailtje.... Het mailtje dat je stuurt naar je crush om te vertellen dat je na 9 jaar vreindschap van hem bent gaan houden en dan nog geen antwoord. Ondanks dat ik geen negatieve dingen meemaak voelde ik me toch kut. Een goede steun internetvreindin is waeggegaan door een ruzie. Die probeerde ik optelossen wat niet echt gelukt is. Toen kwam dat eene lieve pb bericht. Dat lieve bericht waar we samen helemaal hyper van waren geworden. Het lieve bericht van Heartygirl. Na lang hopen komen we bij elkaar in de klas. Ik kan nog een jaar van jou steun hebben. IN moeilijke en in leuke periodes. Wat er ook gebeurd wij steunen elkaar. Jij klein, ik lang. Beide verliefd op een jongen. Samen twilight gek. SAmen op de bank huilen om Robert Pattinson die in REmember me overlijd. Samen lachen en de tekst van Twilight op te noemen. Jij die telkens wint met het spel.

Ik vraag jullie nu na dit lange verhaal. Gun haar dit Gun haar haar gelukkige moment. Dus doe je het of niet. Ga naar haar site en klik op Frozen Heart. Lees het vol spanning. Met als hoofdpersoon Ikke enmijn familie. Als je het gaat lesen denk goed na. IN haar verhaal ben ik het als echt met mijn familie. Plies ik wil haar op deze manier bedanken.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Okaayyy xD

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Thank you very much .. niet match

    6 jaar geleden
  • BeautyBitch

    snel veder
    ik vond het een super story

    1 decennium geleden
  • Padme

    Dankja, dankje, dankje, ik kreeg tranen in mijn ogen. en natuurlijk ga ik je steunen in M3E en we gaan voor altijd naast elkaar zitten en huilen om RP bij Remember me, en we gaan samen water for elefants kijken, ik heb hem!!! en jij bent altijd al een trouwe lezer geweest, dus ga ik ook een keer een speciaal hoofdstukje maken voor jouw. nogmaals 100000000000000000000 maal dank.
    met vriendelijke groet,
    Heartygirl ofwel Kaylee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen