Dream~20~07~11
Ik liep in ons winkelcentrum langs de bruna. Ik keek naar binnen en zag Kristen Stewart daarbinnen zitten. Ik rende naar haar toe en vroeg in het verstrooid engels : 'Can I have....one...Handtekening?'. Toen antwoordde ze terug in het Nederlands : 'Ja, Tuurlijk mag je dat!' En ze begon te schrijven op een fankaartje. Nadat ze die aan mij had gegeven, vroeg ik aan haar : 'Kan je gewoon Nederands praten?' Maar ze was alweer weg.(dat kan in dromen )
Ik liep verder naar de Bart Smit (ik dacht in m'n droom, denk ik, dat ik nog een kado nodig had voor m'n zusje(die is overmorgen jarig)Sjit, heb echt nog geen kado:X)
Maar hoe dan ook, ik liep verder naar de Bart Smit, toen ik door het raam keek zag ik Robert Pattinson staan! Ik rende naar hem toe zoals ik ook bij Kristen had gedaan. Toen ik voor hem stond gaf ik hem een knuffel(lol). En hij begon ook Nederlands tegen me te praten (weet niet meer wat hij zei:$) En ik kreeg ook weer een handtekening.
Voor de rest weet ik alleen nog dat ik met hem naar een soort verplaatsmachine ging... Oja, en dat ik Pappa tegen hem mocht zeggen:)
Reageer (5)
Leukeee droom! Wil ik ook.
1 decennium geledenX
haahha dat wil ikook.
1 decennium geledenVaag.
1 decennium geledenIk droom wel eens dat ik Emma Watson ontmoet.
Heel vaak eigenlijk.
thanxx(H)
1 decennium geledenHihi funny.
1 decennium geledenKudo