009
Enkele uren –vijf in totaal- later was de tekening af en hing ik ze met een voldaan gevoel op aan mijn muur. Ik gunde een blik aan mijn klok en zag dat het al half 12 was. Tijd om te slapen dus. Ik liep naar de badkamer en deed rustig mijn pyjama aan. In al mijn haast was ik deze ’s morgens vergeten weg te hangen in mijn kamer. Na het aantrekken van mijn pyjama liep ik nog snel naar beneden voor een midnight-snack en een groot glas cola. Na deze te hebben opgedronken en te eten liep ik terug naar boven rechtstreeks mijn bed in. Ik keek zijdelings nog even naar mijn net afgewerkte tekening en met een goed gevoel viel ik in slaap.
Niet veel later werd ik al wakker. Ik heb nooit lang kunnen slapen en hield me altijd op het ritme van schooldagen. Ik zag op mijn wekker dat het kwart voor zeven was en stond op. Ik strompelde naar de badkamer met nog half gesloten ogen. Toen ik voor de wasbak stond plensde ik een plas water in mijn gezicht.
‘Aaaah!’ gilde ik en greep vlug naar een handdoek. Normaal gezien gooi ik altijd lauw water in mijn gezicht maar doordat ik deze keer nog half aan het slapen was en dus niet goed wist wat ik deed had ik ijskoud water in mijn gezicht gegooid. Ik kreeg rillingen over heel mijn lichaam en liep vlug naar mijn kamer voor een dikke sweater. Daarna liep ik naar beneden voor een grote kop koffie die me vanbinnen én vanbuiten zou opwarmen. Toen ik eenmaal de warme koffie in mij had zuchtte ik even van het genot. Ik keek op de klok, half acht. Ik had elke tien voor een bus naar het centrum dus zou ik de bus van tien voor negen nemen. Die van tien voor acht zou veel te vlug zijn. Ik had tijd ’s morgens nodig om me klaar te maken.
Ik liep naar boven en ging vlug mijn tanden poetsen. Ik was zo iemand die ’s morgens alles goed had geplant. Eerst stond ik op en plensde ik water in mijn gezicht, dan dronk ik koffie –daar gaf ik mezelf 7 minuten voor- , dan poetste ik mijn tanden –drie minuten- , dan ging ik douchen (ik douchte twee maal per dag, gewoon omdat ik het zo leuk vind en het me helder laat nadenken) –een kwartier- dan koos ik kleren en trok ze aan –tien minuten- , en daarna deed ik nog wat onnozele dingetjes voor tijdverdrijf.
--Note;Kudo die Justin Bieber-verhalen (ik heb heus niets tegen Justin Bieber 'c;) uit de top en kudo mij erin '(; ONE DIRECTION DESERVES IT!xdd
Er zijn nog geen reacties.