Schatjes ik en er weer, en en en en en
IK BEN VANDAAG JARIG,
Ja vandag 11 juli 2011,
Dusss ik ga even weer een deeltje maken

Iloveyou

Charyl

Ik drink mijn drinken op en zet mijn glas op tafel, ik ga weer terug op de bank zitten en leg mijn hoofd op de schouder van Cody, even later voel ik de slaap mijn lichaam overnemen.
"shawty, wakker worden" ik open langzaam mijn ogen en druk een kus op de mond van Cody, hij glimlacht even en zegt "kom je zo naar de keuken we gaan eten," "is het al zo laat?" "jup, het is half zes" " jah is goed ik komeraan even naar de wc" hij knikt geeft me nog een korte kus en loopt dan naar de keuken, ik loop naar de wc en doe mijn behoeftes. Als ik in de keuken kom zie ik ledereen al aan tafel zitten, ik schuif snel aan naast Dersyl, onder het eten is Dersyl gevaarlijk stil, ik vindt het zelfs een beetje eng worden normaal heeft hij altijd de grootste mond. Voor ik wat tegen hem kan zeggen zegt hij al " kan ik zo even met je praten?" ik knik en eet weer verder, opeens gaat de mobiel van Cody af ik schrik er een beetje van, hij loopt naar de keuken en af en toe vang ik een paar woorden op, als hij een paar minuten later binnen komt pakt ie z'n spullen ik kijk hem een beetje verbaasd aan "mijn moeder belde net het gaat niet zo goed met mijn opa, ik moet nu naar huis komen" "oké," hij loopt naar mij toe en geeft me een zoen. " ik bel je vanavond nog" ik knik en hij loopt weg.
" mogen we van tafel?" vraagt Dersyl ik kijk mijn moeder even aan en ze knikt, meteen staat Dersyl op en loopt naar boven ik loop achter hem aan en als ik in zijn kamer kom zie ik hem zachtjes snikkend voor het raam staan. Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem en ik fluister lieve woordjes in zijn oor.

Reageer (1)

  • Safety

    Mooi Fem!
    Ideetjes geplaatst in vorige hoofdstuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen