59th.
Justin Drew Bieber.
Verveeld kijk ik voor me uit. Het eten was heerlijk, maar de verveling was groot. Ik had geen honger, niet meer nadat Hailey weg was gegaan. Ik voelde me leeg, en wist niet meer wat te doen. Dit leek overdreven, maar was precies zoals ik me voelde. ‘Ik moet naar de wc’, mompel ik en sta op van tafel. Gauw loop ik weg van de tafel, bang dat mijn moeder me terug roept om netjes te blijven zitten. In plaats van naar de wc te lopen loop ik naar buiten toe. Een frisse wind komt me tegemoet en laat me glimlachen. Gauw pak ik mijn telefoon uit mijn broekzak, en kijk op het display waar nog steeds Chaz zijn naam staat. Maar het aantal gemiste oproepen liet me meer schrikken. Hij had me ondertussen al meer dan twintig keer proberen te bellen. Gauw bel ik hem en houd de telefoon tegen mijn oor aan gedrukt. Ik vloek als zijn voicemail door mijn toestel klinkt. Gefrustreerd kijk ik om me heen. Wat kon er zo belangrijk zijn. Gelijk schiet de gedachte dat er iets met Hailey is door mijn hoofd. Bang kijk ik opnieuw naar mijn telefoon en bel Chaz weer. Dit keer gaat hij tenminste over. Wat gekraak klinkt voor Chaz zijn stem weerklinkt door de telefoon. ‘Chaz’, bromt hij. Angstig kijk ik voor me uit. ‘Het is Hailey, is het niet?’, vraag ik scherp en ga zitten, bang om straks om te vallen van schrik. ‘Ja, waarom nam je niet op man!’, schreeuwt hij door de telefoon heen. ‘WAT IS ER MET HAILEY?’, schreeuw ik wanhopig terug. Verschillende mensen kijken mijn kant op door mijn geschreeuw. Gauw draai ik mijn rug naar ze toe en vloek zacht tegen mezelf. ‘Ze is in een operatie nu-’. ‘Operatie?’, vraag ik geschrokken. ‘Heeft ze een ongeluk gehad?’, piep ik angstig. ‘Justin laat me dan ook uitpraten. Ze had dit allang gepland, nou misschien niet precies, maar de operatie is vanwege haar ziekte. De operatie is levensgevaarlijk, maar zij twijfelde geen moment. Ze vecht voor haar leven nu Justin’. Verbaasd kijk ik voor me uit. Een operatie, de oplossing voor de problemen die ze had. ‘Ik kom, nu’. ‘Justin je moet op tour je kan niet, en laat staan dat je moeder je laat gaan. ‘Ik zeg, ik kom’, sis ik en druk het gesprek weg. Ik kwam, hoe dan ook. Vol woede stormde ik terug richting het rerstaurant.
---
hoi mensen, mag ik reacties? hihi, vind ik leuk 8D danku (a)
Reageer (6)
wat een geweldig verhaal! snel verder hoor!
1 decennium geledenI love it! <'3333
1 decennium geledenomg die reactie onder mij is echt lang
1 decennium geledendaar kan ik echt niet overheen ;O
<3
hier komt een reactie een lange. ^.^
1 decennium geledenwant daar ben ik goed in, Ik heb weleens een reactie gechreven en die was langer dan een hoofdstukje van de story. ghehe je gelooft me niet hea nou ik zal het laten zien.
Okay ik brabbel altijd maar wat in zo'n lange reactie en ik doe dit niet vaak omdat het me tijd kost, maar ik verveel me en ik vind dit verhaal erg goed en Made trouwens ook en ja dit is officeel reclame ghehe
Wedde dat jij nu denkt. 'ik ga stoppen met lezen deze reactie is te lang' nou ehm
Tja dan zou ik hem voor niks hebben geschreven maarja.
He je leest nog. gaaf
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat er gaat gebeuren ookal is het mischien voorspelbaar : Hailey word beter
hoofdrol spelers gaan nooit dooden dan happy ever after. off...ja er is altijd een 2de keuzen ^.^.ze denken dat ze dood is maar ze leeft na 10 minuten weer, Jij denkt nu vast zo van : 'wtf mensen kunnen niet opstaan uit de dood' nou technisch gezien kan dat als mensen dood zijn gegaan hebben ze nog 20 minuten om tot leven te komen, Is dat niet awesome ja dat dacht ik ook toen mijn vriendin vertelde dat haar oma uit de dood is opgestaan 10 minuten nadat ze stierf. en nu ben ik bang voor haar oma want dalijk is het een zombie en dat is zo ieuwig ze vermoorden je. of ze bijten je en dan word je zombie. ookal werkt dat bij mij niet want ik heb joods bloed dus als ze mij bijten gebeurt er niks dus vermoorden ze me gewoon want ze proeven of ik joods bloed heb of niet. OMG wat zeg ik allemaal ik lijk wel een sciencefiction freak.en nog eens OMG want je leest nog.
Ghehehehehehehe ik ben blij. denk ik ow wacht zie dit ) <--- dat is een smiley met een snor is dat niet geweldig?
haha dacht ik al stom dus, Ik heb niks meer om te vertellen maar de reactie moet toch langer worden anders is ie dalijk niet langer dan je hoofdstukje en dat zou erg zijn. ik ben trouwens op dit moment 2 lange reacties aan het schrijven. Kut en ik maar zeggen dat ik het niet vaak doe
pff want ben ik toch ook weer een klotemoer. <--- i luv that word
ghehehehhehehe ik weet niks meer om te zeggen
maar toch moet ik verder schrijven.
want hij is noch niet lang genoeg
en trouwens deze reactie verdiend toch wel een een lief berichtje in mijn gastenboek <3 teminste als je nog leest
Okay hier een test of je lui bent...
38474598566455765845674364078657 Als je het getal niet eens gelezen hebt dan ben je lui
maar okay ik weet niks meer om te zeggen soort van
Owja toch wel ... nee toch niet... of toch wel nee laat maar
vind je dat iritant? ik hoop het wel want dat was de bedoeling.
Sommige mensen vinden mij raar omdat ik
1. Te lange reacties schrijf
2. Ik hou van twilight en justin bieber
3. Ik heb een hele rare vriendin die justin bieber verhalen leest en schrijf zijn muziek best leuk vind maar toch een hater is weird hea!
Ok die 3de was te lang
hopelijk is deze reactie langer dan alle andere reacties die ik heb geschreven
Dan heb ik iets om trots op te zijn.
als ik een reactie op mijn verhaal krijg dan kan mijn dag niet meer kapot slecht of niet. Maar ik weet zeker dat toen je deze reactie voor het eerst zag een glimlach op je gezicht kreeg gheheh
pff ik heb echt geen inspiratie meer <--- raar woord trouwens in-spi-ratie
Naja ik ben dus koos~inspiratieloos
Vind je ook dat dit streepje ~ mooier is dan dit streepje -
Omg waar ging dat over. *kuch* ik ben raar *kuch*
nog eens OMG want je leest nog steeds
dit verdient toch wel een lief berichtje in mijn gastenboek *puppyoogjes*
Als deze reactie af is ben je toch niet meer online
pff dan lees je hem morgen maar
Is het je opgevallen in deze reactie dat ik iets met de woorden : pff OMG en ghehe iets heb? terwijl ik eigenlijk OMB hoor te typen voor een belieber ?
naja ik ga deze reactie dus afsluiten dus ehhh
Doei?
OMG!
1 decennium geledenVerder!