Foto bij 59th.

Justin Drew Bieber.

Verveeld kijk ik voor me uit. Het eten was heerlijk, maar de verveling was groot. Ik had geen honger, niet meer nadat Hailey weg was gegaan. Ik voelde me leeg, en wist niet meer wat te doen. Dit leek overdreven, maar was precies zoals ik me voelde. ‘Ik moet naar de wc’, mompel ik en sta op van tafel. Gauw loop ik weg van de tafel, bang dat mijn moeder me terug roept om netjes te blijven zitten. In plaats van naar de wc te lopen loop ik naar buiten toe. Een frisse wind komt me tegemoet en laat me glimlachen. Gauw pak ik mijn telefoon uit mijn broekzak, en kijk op het display waar nog steeds Chaz zijn naam staat. Maar het aantal gemiste oproepen liet me meer schrikken. Hij had me ondertussen al meer dan twintig keer proberen te bellen. Gauw bel ik hem en houd de telefoon tegen mijn oor aan gedrukt. Ik vloek als zijn voicemail door mijn toestel klinkt. Gefrustreerd kijk ik om me heen. Wat kon er zo belangrijk zijn. Gelijk schiet de gedachte dat er iets met Hailey is door mijn hoofd. Bang kijk ik opnieuw naar mijn telefoon en bel Chaz weer. Dit keer gaat hij tenminste over. Wat gekraak klinkt voor Chaz zijn stem weerklinkt door de telefoon. ‘Chaz’, bromt hij. Angstig kijk ik voor me uit. ‘Het is Hailey, is het niet?’, vraag ik scherp en ga zitten, bang om straks om te vallen van schrik. ‘Ja, waarom nam je niet op man!’, schreeuwt hij door de telefoon heen. ‘WAT IS ER MET HAILEY?’, schreeuw ik wanhopig terug. Verschillende mensen kijken mijn kant op door mijn geschreeuw. Gauw draai ik mijn rug naar ze toe en vloek zacht tegen mezelf. ‘Ze is in een operatie nu-’. ‘Operatie?’, vraag ik geschrokken. ‘Heeft ze een ongeluk gehad?’, piep ik angstig. ‘Justin laat me dan ook uitpraten. Ze had dit allang gepland, nou misschien niet precies, maar de operatie is vanwege haar ziekte. De operatie is levensgevaarlijk, maar zij twijfelde geen moment. Ze vecht voor haar leven nu Justin’. Verbaasd kijk ik voor me uit. Een operatie, de oplossing voor de problemen die ze had. ‘Ik kom, nu’. ‘Justin je moet op tour je kan niet, en laat staan dat je moeder je laat gaan. ‘Ik zeg, ik kom’, sis ik en druk het gesprek weg. Ik kwam, hoe dan ook. Vol woede stormde ik terug richting het rerstaurant.

---
hoi mensen, mag ik reacties? hihi, vind ik leuk 8D danku (a)

Reageer (6)

  • OhMyHoran

    Verderrrrrrr <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen