Heel belangrijk:
Soundtrack

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • Wiarda

    Ben ik serieus de enige die - ondanks natuurlijk wel tranen, maar dat komt compleet door jouw schrijfstijl, niet om het verlies van Seth - het niet heel erg vindt? Natuurlijk, Aleyah hield van hem, maar omdat hij nu dood is, is die kracht weg, en kan ze gelukkig worden met Embry en haar kindje. Eind goed, al goed, toch?

    Oké, dat klonk barbaars van me. Rust in vrede, Seth, Aleyah heeft het goed.

    1 decennium geleden
  • Tweedledee

    Zo freakin mooi geschreven!!
    Kreeg een brok in m'n keel tijdens het lezen :*(
    Snel verder hoor(flower)
    Love it so damn hard(H)

    1 decennium geleden
  • fantaSIZEme

    Neeeeeee, hij mag niet dood! Nee, nee, nee. Seth nee,
    waarom.........ik weet even niets anders te zeggen. wil je alsjebliefd een volgend hoofdstukje plaatsen?

    1 decennium geleden
  • Colourcake

    Mijn hemel, mijn toetsenbord is nat.
    Echt gewoon dit verhaal is.. gewoon.. zo. zo facking goed.
    En ik vind dit hoofdstuk het mooiste hoofdstuk wat je tot nu toe hebt geschreven. En met die muziek erbij maakt het nog mooier.
    Stiekem hoop ik dat Aleyah ineens wakker wordt en dit een droom was. Dat Sethje naast haar zit en haar troost. Echt mijn complimenten voor dit.
    En dankje, ik had ff afleiding nodig en ik moet zeggen dat ik dat heb gehad.
    Echt gewoon wauw, dit echt. Pfoeh, ik kan de juiste woorden niet vinden.
    Mooi, prachtig, super, wauw, nee ik heb het perfect(H)

    1 decennium geleden
  • FiliaDeorum

    jeez, ik zit hier gewoon te huilen!!

    het is gewoon niet eerlijk. Je zou niet dood moeten kunnen gaan aan wonden of aan een ziekte! :(
    Het is echt super geschreven!!
    Ik vind het zo zielig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen