Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Man..
Ik ben sprakeloos...
...
Ik zit hier me een partij te janken! En het is gewoon zó mooi geschreven! Echt respect voor je schrijfstijl! Ik zie gewoon alles voor me hoe het gebeurt.
Echt, maar dan ook echt heeeeeel snel verder!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Niet Seth, dat mag niet, het mag gewoon niet!
Ik zit hier te huilen om dit stukje, dat is eigenlijk iets nieuws voor me, ik huil niet zo vaak bij verhalen.
Reageer (49)
Ogott. zo mooi. Ik kreeg tranen in mijn ogen.
1 decennium geledenWhoeps, ik zag die link niet staan [Shame on me]
HVJStory <3
Wow, ik zat bijna te janken.. en mijn ogen zaten aan het beeld gekluisterd...
1 decennium geledenMan..
1 decennium geledenIk ben sprakeloos...
...
Ik zit hier me een partij te janken! En het is gewoon zó mooi geschreven! Echt respect voor je schrijfstijl! Ik zie gewoon alles voor me hoe het gebeurt.
Echt, maar dan ook echt heeeeeel snel verder!
Man, ik moet huilen... shit man... waarom moet Seth nou weg??
1 decennium geledenEmbry moet het nu maar doen....
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
1 decennium geledenNiet Seth, dat mag niet, het mag gewoon niet!
Ik zit hier te huilen om dit stukje, dat is eigenlijk iets nieuws voor me, ik huil niet zo vaak bij verhalen.