Foto bij 1. ~

'Liefje, kom je eten? Mama heeft een lekker broodje voor jou gemaakt.' Dan vraag je, je af, of je moeder niet een keer normaal kan doen! Vreselijk, als je ouders zo zijn. Pff, das niks, helaas dat was niet alles, je wordt aangekleed met roze kleding, alléén maar roze kleding. Je moet altijd braaf naar huis komen. Je werd er gek van. Trouwens, ik ben Kee. Eigenlijk heet ik Catharina. Maar ik heb mijn naam veranderd.
Schatje, je komt te laat op school, roept mijn moeder weer. Snel spring ik uit bed, doe mijn roze panty en daarover mijn roze jurkje aan. Dan vlecht ik mijn haar in een schuine vlecht, en doe wat mascara op. Zo, alleen nog wat poeder, en dan is het goed.

Als ik op school aan kom, is de bel al gegaan. Ik ren, zo hard ik kan de school in, en dan de trap op. Ik pak snel mijn agenda uit m'n tas, en zie dat we in lokaal 3.5 hebben. Shit! Als ik eindelijk op de 3e verdieping ben in lokaal 3.5, gaat de bel. Yes, net op tijd. De leraar zegt gelukkig dat ik mag zitten.

Na school fiets ik even met Pleun mee naar huis, dat is mijn beste vriendin, Pleun is heel anders dan mij, maar toch gaan we veel met elkaar om, Pleun is stoer, draagt kleding wat echt in is, m'n ouders willen niet dat ik met haar om ga. jammer voor m'n ouders, maar ik heb even geen zin in ze. Ze denken tenslotte dat ik gister al mijn huiswerk heb gemaakt, wat eigenlijk niet zo is.

Reageer (1)

  • Lightnings

    je schrijft erg goed !
    er zit talent in je meid.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen