Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Dreambelievr

    Arme Seth! Iemand breng hem bij zinnen. Misschien als iemand eens lekker tegen hem schreeuwt...wacht laat mij even.
    (Loopt op Seth af en geeft hem een mep in zijn gezicht-met boxbeugel ze heeft van Bella's ervaringen geleerd-en begint te schreeuwen:
    'Je hebt gelijk Seth. Je had jezelf gewoon als levend schild tussen haar en die vamps moeten gooien zodat ze jouw dood ook nog eens op haar geweten had. Dat zou ze vast erg leuk gevonden hebben.
    En je maakt het nu echt wel goed door nu kwaad te zijn op jezelf. Echt dat brengt haar zeker terug. Zeker als je dat doet in plaats van nadenken over wat je wel kan doen om haar te helpen. Zoals een brief schrijven of even bellen of zo. Haar moed inspreken en zo. Dus ga nu maar weer zielig zitten doen en zwelgen in verafschuwing tegenover jezelf. Juliette vind het vast geweldig dat ze een hoopje ellende aantreft als ze thuiskomt.' Draait zich om en loopt weg waarbij ze Seth verbaasd achterlaat.)
    Love your storie!

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Seth moet positiever worden en met perry meegaan, laat dat nou eens gebeuren -.-

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    O.O
    Zo mag Seth niet over zichzelf denken (huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen