Hoofdstuk 55
ok! In dit hoofdstuk, kom je eindelijk te weten, waarom ik Kittie en Jake nooit heb laten zoenen.. al die tijd wist ik het al.. en eigenlijk durfde ik het nu niet meer te schrijven, omdat het sommige mensen niet zal bevallen misschien, daarom heb ik gelijk nog een hoofdstuk erachteraan geschreven! Please, mij nu niet wegklikken, ik vind het juist zo leuk dat zoveel mensen het verhaal willen volgen! Jullie zijn echte hele trouwe en lieve lezertjes lees dan tenminste het volgende hoofdstuk nog, want echt, ik maak alles weer helemaal goed, there will be enough romance in this story! Dit is wel het meest shocking hoofdstuk van allemaal, ik denk ook dat niemand deze had zien aankomen, wat ik juist ook wel weer leuk vind om te schrijven, dingen die je niet echt verwacht.. volgende hoofdstuk word ook wel heftig denk ik, maar kan deze toch niet meer overtreffen, of wel soms? Oordeel zelf!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Yes -sorry als dit gemeen klinkt- maar Seth en zij passen veeeeeeeeeeel beter bij elkaar!!!
1 decennium geledenDasss flauwww!!
1 decennium geledenZe houde van elkaar
AAAAAAAAAAH!
1 decennium geledenToen ik las dat Billy zo zei dat Kittie&Jake nooit samen mochten komen, én toen ik las dat Kittie eigenlijk bruine ogen had.. ging er al een belletje rinkelen ;o Eigenlijk pas bij dat 'nooit samen mogen komen'. Als Billy dat zo zei, terwijl ze zo gelukkig leken samen...dan moest 't gewoon als reden hebben; dat ze familie zijn!
en toen BOEM 'ik ben je vader'
Maar ik had 't van tevoren nooit verwacht.
OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODNESS! IK VAL FLAUW!
1 decennium geledenWow, je maakt het te spannend. Snel verder
1 decennium geleden