Foto bij 8.5

Storyfact: ons eerste hoofdstuk van dit verhaal is meer dan 500 keer gelezen (:!!

Ariane Granger
'En wat wenst Prins Chaz dan?' Zijn glimlach werd eng breed en ik wist dat hij nu iets ging vragen wat ik toch nooit zou doen. 'Ren in je ondergoed een rondje rond het blok. Ik dacht aan de bh en onderbroek die ik nu aanhad en keek toen naar buiten. 'Sure..' zuchtte ik. Hier onderuit komen was gewoon kansloos. 'Awesome, ik ga Jordan, Justin en Ryan roepen. Die kunnen dan ook wat vrienden uitnodigen.' Ik keek hem schattend aan, waarschijnlijk ging hij dat nog doen ook. Ik liep met hem mee naar beneden en keek hoe hij zijn vrienden bij elkaar riep. 'Jongens, ik heb een weddenschap van Ariane verloren en nu moet ze in haar ondergoed een rondje om het blok rennen. Wie gaat er mee kijken.' De jongens keken allemaal van top tot teen naar me. Het waren er best veel. Blijkbaar had Justin al zijn vrienden uitgenodigd hier. De twaalf jongens liepen achter me aan naar buiten en keken toe hoe ik me omkleedde. Ik trok eerst mijn topje uit en daarna mijn rokje waarna ik in mijn mooiste setje voor ze stond. Had ik toch geluk dat ik niet een of andere hello kitty bh aanhad ofzo, die al driehonderd jaar in mijn kast lag. Ik glimlachte liefjes naar me en keek Ryan aan die zijn mobiele telefoon had gepakt. 'Dit moet ik natuurlijk even vastleggen hé' zei hij grijnzend. Boos keek hem aan en schopte toe mijn slippers uit. 'Daar gaan we dan.' Mompelde ik en ik rende het pad af de straat op.


Dit was nog best grappig om te doen. Terwijl ik joggend in mijn slipje rondrende kreeg ik aardig wat mannelijke aandacht. Ik keek glimlachend naar de grijze stenen onder me en struikelde toen recht in iemands armen. 'Pardon?' hoorde ik een jongensstem zeggen. Ik keek omhoog naar een paar stormachtige grijze ogen en voelde mijn hoofd gewoon rood worden van schaamte. 'Sorry.' stamelde ik en keek de jongen voorzichtig aan. Deze keer bestuurde ik hem wat beter. 'Gaat het?' vroeg de jongen. Ik knikte. Hij was knap. Heel knap. 'Ik heb een weddenschap verloren.' bekende ik, hij grijnsde. 'Dat heb ik ook weleens gehad. Maar ik had toen een oude boxer aan. Jij hebt tenminste een mooi setje.' Hij bekeek me waarderend. 'Ik ben Ariane trouwens.' stelde ik me spontaan voor. 'Jason.' Ik zuchtte diep. Niet weer een J. Hij keek een beetje verlegen naar de grond. 'Meestal zou ik dit niet vragen, omdat je in je ondergoed staat, maar mag ik misschien je nummer?' Ik grijnsde en hij stak opgelucht zijn telefoon naar me uit. Ik typte snel mijn nummer in en zwaaide nog een laatste keer voordat ik verder rende. Had deze weddenschap toch nog enigszins zin gehad.. Toen ik thuis aankwam stonden de jongens te joelen en te fluiten. Aan de overkant van de straat zag ik Jason lopen en ik zwaaide naar hem. 'Wie is dat?' vroeg Justin nieuwsgierig. 'Dat, broertje, gaat jou helemaal niets aan.' En ik blies hem een handkusje toe en liep daarna het huis weer binnen om kleren aan te trekken.


omdat Leanna graag wilde hoe het verder ging: TADA nog een hoofdstukje voor vandaag.

Reageer (8)

  • Ingeling

    haha, snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Rewritten

    more!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    hahahahaahaha ik had verwacht een kusje ofzo xd


    verderrr (flower)

    1 decennium geleden
  • SWAGGERx

    aaaww, snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen