Foto bij 8.3

funnyfact: niet lang na het hoofdstuk met kwallen kwam ik erachter dat kwallen wél ogen hebben.. #faal

Ariane Granger
-1 Maand later-
Ik draag mijn laatste doos het huis uit en zet hem in de auto. Een diepe zucht ontsnapt en ik kijk naar het witte huisje dat al vanaf mijn geboorte mijn thuis is. Het is de plek waar mijn moeder me gitaar leerde spelen, mijn vader me leerde fietsen en waar ik mijn eerste vriendje kustte. Zuchtend dacht ik terug aan de ongemakkelijke maand die ik achter de rug had. Justin en ik waren nog in vol ornaat in de kranten geweest. 'Justin Bieber een relatie met familielid' tot 'Justin Bieber en Ariane Granger, familie of geliefdes.' Helaas hadden ze ons na die ene keer nooit meer gespot maar toen de geruchten gingen dat de moeder van Justin ging trouwen met mijn vader leverde dat een heleboel magazines op. Mijn mobiel trilde en ik nam snel op. 'Liefje!' gilde Celine in mijn telefoon. 'Hee.' zei ik rustig. 'Ben je er klaar voor?' 'Sure, ik denk het.' 'Ik kom je helpen met inrichten morgenmiddag.' Ik glimlachte. Mijn nieuwe kamer was huge en ik had nu een eigen badkamer. Bovendien lagen mijn en Justin's kamer heel ver van elkaar af. Dat werd tijd, want ik had veel te veel tijd met hem besteed. We hingen beiden op en ik stapte in Justin's Range Rover om met hem naar ons nieuwe huis te rijden in de wat duurdere wijk in Atlanta. Het was nog twee maanden tot de bruiloft en we waren er nog steeds niet aangewent dat we nu een broer-zus rol hadden om te vervullen. 'Ben je er klaar voor zusje?' plaagde hij me, toen ik mijn gordel omdeed. Ik rolde met mijn ogen. 'We gaan ervoor yoghurtkop.' Hij porde me in mijn zij en startte de auto.


oke dit is een saai hoofdstuk. But Hey, volgende wordt echt leuker, i promis you :Y)

Reageer (7)

  • XcatoBAM

    kwallen zijn engggg...
    ze zijn zo glibereg...

    1 decennium geleden
  • NeverEver


    Ga je bitte snel verder????
    Oké, dat was geen vraag maar een opdracht!!

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    yoghurtkop xd
    hoe kom je erop? ;p

    ik vind het zo zielig voor ze ;(

    heeeel snel verder!!

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    hahah SNel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Rewritten

    heel snel verder(H)!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen