Foto bij 2. Een mini-muizen huisje

Cindy reist met Jacob en Seth mee en ze komen aan bij het kleine huisje waar Jacob woont. Het is voor haar gevoel heel klein.
In het huisje komt ze de andere tegen van Jacob's roedel maar ook komen er drie eigenaardige mensen op bezoek. Het is een klein meisje, een vrouw van ergens in de 19 en een man van ook ergens in die leeftijd. Jacob trekt opvallend veel op met het kleine meisje en de vrouw vind hij ook erg aardig. Alleen die man, daar lijkt hij een heel erge hekel aan te hebben...

en ff voor de duidelijkheid: Cindy is 15 jaar!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • CerysdePanda

    toppie!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Creater

    Ohw als of ik het heb gelezen!!Het is zo goed dat ik dat wel 4x heb gedaan!!Ik word abo!

    1 decennium geleden
  • ZephyrDragon

    ehm mirthe, ik dacht dat de Cullens niet over de grens mochten? maar echt mooi geschreven! JE MAG ER NIET MEE STOPPEN!!! xxx en je heb al drie abo´s, nniinnoo is ook een van mijn abo´s. groetjes! ~ jeweetwelwie!

    1 decennium geleden
  • OlafATW

    anders ga ik niet door met deze story(huil)

    1 decennium geleden
  • OlafATW

    zet pleas reacties neer als je het hebt gelezen :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen