Chapter 13~
Charyl
Ik zit nog steeds op de bank met Cody, inmiddels ben ik al wel uitgehuild maar zo af en toe loopt er toch nog een verdwaalde traan over mijn wang die Cody dan liefdevol wegveegt, even later komt Megan binnen ze gaat naast me zitten en ik vertel haar ook het hele verhaal "wat erg voor je" ze geeft me een knuffel als ik klaar ben met vertellen.
"zal ik even wat te drinken halen"? vraagt Megan, "koffie voor Meneer en Mevrouw"? Ja lekker zeggen mijn ouders, "Charyl"? Dubbel fris "Cody"? Cola graag, als Megan even later weer terug komt met een dienblad staat mijn moeder op mijn vader en ik kijken haar verbaasd na. Even later komt ze terug met het spelletje woordzoeker, wij kijken haar-niet-begrijpend aan "wat,we kunnen toch niet de hele nacht zo blijven zitten" Ik geef mijn moeder een knuffel en ga goed zitten.
(..)
De Hele nacht hebben we spelletjes gespeeld, en later kwam zelfs Dersyl thuis, hij vertelde dat hij bij Amy was en dat Amy hem had bedrogen met Danny, toen mijn ouders hem belde had hij net de klerenkast bij Amy omgegooid omdat hij zo boos op haar was. Achteraf moest ik wel lachen om de actie van Dersyl.
Als ik wakker wordt rek ik me uit maar sla daarbij prongelijk tegen het hoofd van Cody hij zit met een reflex recht, ik geef hem een kus op z'n mond "goedemorgen" zegt hij schor en hij staat op om wat drinken te pakken, ondertussen kijk ik naar mijn ouders die tegen elkaar aan liggen en ik zie ook Dersyl en Megan in elkaars armen lichen, "Mmm" misschien wordt het nog wel wat tussen die twee. Ik pak het glas van Cody aan die ondertussen binnen kwam lopen, hij komt weer naast me zitten en slaat een arm om me heen.
Damn wat hou ik van deze gast
Iemand nog leuke ideetjes?
Drop ze maar hieronder.
Reageer (2)
Fem,, laat er nog een paar fans bij komen, en nieuwe vrienden die ze ergens ontmoed in een disco of kroeg of verzin maar wat
1 decennium geledenoeew ik&Dersyl?
1 decennium geledenDat vind ik niet erg ghehe
hij ziet er uit als sexyBieber
snel verder, meid!
Je story is nog steeds zo verslavend <33
xx Megan (op account van een vriendin. Ik ben zeg maar Lovertjee)