Foto bij 053.

''Be like a postage stamp, stick with it untill you get there.


''She said 'Your just a letdown, another one
of my mistakes, I never loved you anyway,
I never did and never will.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Assje

    Ik ben het ook helemaal eens met 'Birthday' :)

    Ik ken dat gevoel, maar nu kan ik het negeren..
    Mijn zus eet contant van alles en nog wat: snoep, chips, chocolat, cake,.. Zonder dat ze verdikt! En dan zit ik daar op te kijken..ik die wel verdik..wat zou jij dan doen? Hoe zou het komen dat ik anorexia heb?! :( Ik weet donders goed waar ik mee bezig ben, maar ik wil niet stoppen tot ik zo dun ben als mijn zus, da betekent dus: tot je mijn ribben en bekken ziet..
    Soms ben ik dan ook super boos op mijn zus en zij weet niet waarom, maar ik durf het haar niet te vertellen, anders gaat zij het ons ouders zeggen en gaan ze me extra goed in de gaten houden..

    Eigelijk voelt het goed om hier over te vertellen tegen niemand in het bijzonder :)

    Nou ja,.. Ga je snel verder? :)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Quiescent

    Je wekt echt vreselijk goed het medelijden op voor de persoon. Ik leef gewoon echt helemaal met haar mee.

    1 decennium geleden
  • PandaCupcake95

    echt geweldig geschreven tot nu toe, je leeft gewoon met de hoofdpersoon mee, bij ieder stukje tekst kan je gewoon inbeelden wat en hoe ze het doet.(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • Felino

    Ik ben het volledig eens met Birthday. Je schrijf geweldig!
    snelverderx

    1 decennium geleden
  • 201013

    Dat was dus net weer een happymomentje bij Rebecca hierzo; het moment dat je in je inbox weer een mailtje ziet, dat er bij Till I Collapse - Pro Ana een hoofdstuk is geplaatst. Fúcking awesome.:9~
    En dan overdrijf ik nog niet eens, en dan denk ik dat ik nu voor al je lezers hierzo spreek; Je schrijft gewoon fucking amazing. Ik kan je verhaal wel 20x per dag overnieuw lezen, alleen maar omdat je zó in het verhaal zit en dan die kutmelding van 'dit was het laatste hoofdstuk' krijgt te zien, dat je besluit om het verhaal nog eens te lezen omdat je gewoon hardstikke goed schrijft!
    Zo. Dat moest ik even kwijt.
    Gewoon weer hardstikke goed geschreven! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen