Foto bij 050.

Rodinde zei op 9 juni 2011 - 22:45:
Yay, ik ben de 100e abo!
Je hebt het verdiend, je story is echt super<3

-feestje-
I'll buy the alcohol, who comes? hehe :9~

___________________________________

Dit deeltje staat er een beetje laat op :')
Ik moest vanmiddag namelijk naar GGZ, ik ga nu therapie krijgen +
iemand die in mijn gezin wil kijken,
óf ik moet naar een leefgroep..
Ja, dat was mijn dag :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Billy483

    :$ ik woon ook in een leefgroep, het is eigg beter dan thuis wonen, je hebt wel controle maar je moet het zelf doen, zelf willen eten, zelf je motivatie eruit halen...
    er zijn dagen dat je niet meer wil, maar ik ben er voor je (flower)

    1 decennium geleden
  • Billy483

    (lol) snel verderrrrr

    1 decennium geleden
  • xmiessx

    Als ze dat over haar vriendinnen zo als leugen houdt. Hoeft ze niet over haar echte probleem te praten...
    Al hoop ik dat ze er wel over gaat praten bij de schoolpsygoloog want ze heeft echt hulp nodig!!
    -Verslaafd- Kudo gegeven(flower) nu sta je in de top 5 op de 5de plek!!

    1 decennium geleden
  • Surviving

    Heb zelf ook vaker mensen in huis gehad die controleerde hoe het gaat in huis en die alles een beetje in de gaten houden.

    ben zelf ook een paar keer in een leefgroep gaan kijken. Je hele dag wordt daar wel heleaal ingedeelt en je krijgt veel meer verantwoordelijkheid dan dat je bij je ouders (?) had. Maar je hebt wel veel meer vrijheid en minder mensen die je op de vingers kijken. Maar dit is in iedere leefgroep anders.

    succes in ieder geval, En I love your story, het help me echt ;)

    1 decennium geleden
  • Quiescent

    I seriously love your story ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen