Foto bij 049.

''And I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand.
When everythings' meant to be broken, I just want you to know who I am.''


Before zei op 9 juni 2011 - 18:48:
Van wiee?
Absoluut niet (:
Snel verder.

Jajajajaa, jij! :'D

FootballGirl zei op 9 juni 2011 - 20:08:
K heb een x gekeken op die site van pro ana. (Niet dat ik zelf wil afvallen want ik vind mezelf te dun)
Maar als je keek naar de meisjes die daar stonden keidun ik schrok ervan. Als mijn ouders nog vragen dat ik meer moet eten. Dan ga ik dat zeker doen hoor!
Jammer dat die meisjes een slecht spiegelbeeld van zichzelf zien. Jammer dat er geen spiegel is waar je naar je innerlijk kan kijken. Niet anar je uiterlijk.
Dun,Dik,Lang,Kort,Smal,Breed,Blank,Bruin.
Who cares?

Amen :]

Omdat er vandaag 10 abo's bij zijn, een extra deeltje (:
Stiekem wil ik de 100 halen, hehe.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • Romyy43

    Die tekst van dat liedje .....




    Dat liedje is best leuk <3

    1 decennium geleden
  • Candela

    Fack, dat liedje erbij. D:
    En nu wil ik toch wel weten wat ze met die frietjes gaat doen...

    1 decennium geleden
  • Joycieeee

    Dat tekstje onder de foto is echt zooooo'n mooi liedje ^^
    ik kan er wel dagen naar luisteren!

    1 decennium geleden
  • Voila

    Je hebt nu 265 abo's x'd

    1 decennium geleden
  • Frodo

    Ik ga niet op elk hoofdstuk een reactie geven, maar weet dat je de beste bent, en dat niemand je kan overtreffen. Ik ben ( en ik geef het toe ) hartstikke jaloers op jou en je talent.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen