Foto bij neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eey sorry maar ja een goede combinatei is het niet om een hstuk te typen. boze pubers en boze ouders en een laptop. helaas.

kaylee misschien vind ik alice wel niet aardig. lekker puh verdomme kut komputer verwijder ik weer alles. nee kaylee niet lachen

Vandaag zouden Jacced en Bellicia terug komen. Ze waren een maand in Phoenix geweest. De kamer was versierd en er hing een welcome home slinger.. Jake en Nessie haalde hun op. We hadden de picknick al vorbereid. Het was voor Jacced, Bellicia en Dana. De bel ging en Edward en ik gingen naar de deur. `opa oma`riepen ze en knuffelde ons, al snel gingen ze naar de balonne. `kom we gaan picknicken`riep alice. We hadden afgesprokken bij een rivier. Toen we aankwammen stonden de wolven al klaar. WE stelden Dana aan Belicia en Jacced voor. en toen gebuerde het. Ik voelde hoe Dana en Jacced met elkaar ingeprent werden.Ik schreeuwde het boos uit `waarom verdomme mijn famielie.` Toen rende ik boos weg. Ik bleef rennen door de bossen. Na een half uur sprong ik in een boom en bleef zitten. Ik wist dat Dana er niks aan kon doen maar ik wist honderd procent zeker dat Belicia ook een weerwolf kreeg. Oke geen gebrokken harten maar ze konden niet kiezen. `bellaaaaaaaaaa`edward riep me, natuurlijk riep hij me. Snel klom ik naar beneden en toen hij me inde gaten kreeg rendde hij naar me toe. `gaat het lieverd.`vroeg hij bezorgd natuurlijk was hij BEZORGD. `ja maar het is straks mijn hele famielie` hij knikte. ik sloeg een arm om hem heen. HIj grinikte. `ga je mee dana is verdrietig`hij keek me verwachtings vol aan dus knikte ik ja. Eigenlijk wou ik niet tetfrg want ik had me kinderachtig gedragen en dat wist ik maar altegoed. Hij pakte mijn hand en we liepen terug. Dana zat op een rots met haar handen voor haar ogen. Af en toe zag je haar schoudes schookken. Ik liep naar haar toe. `sorry Dana het ligt niet aan jou` ze keek me aan. Ik ging naast har zitten. `weetje toen ik erachter kwam dat Jake met Nessie was ingeprent was ik boos. Ik wou als mens jacob als mijn grote breor maar als schoonzoon nee. Ik heb toen Seth pijn gedaan. Ik weet het jullie worden gelukkig, nooit ruzie, nooit huilen van verdriet, nooit een gebrokken hard, maar dat ze niet kunnen kiezen daar baal ik van. Eigenlijk vind ik het wel fijn want ik vind je super aardig. Jake en Nessie vind ik eigenlijk ook wel fijn want ik weet hoe hij is. Het gekke ervan is dat wij ook bijna liefde hadden.` besloot ik het verhaal te eindingen. Ik keek naar Dana ze lachte. Ik sloeg een arm om haar heen. `ik snap het ook wel maar ik vind het fijn dat we hebben gepprraat`zei ze. Ik knikte. We liepen terug en begonnnen gezellig de picknick.

Reageer (9)

  • GossipGirl21

    Yeaaah leuk <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 prachtig <3 <3 <3 <3 <3 <3

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Dat zijn veel eeeee-s

    6 jaar geleden
  • BeautyBitch

    snel veder
    btw je mag bella wel wat minder.... zoals ze nu is doen

    1 decennium geleden
  • Padme

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Padme

    wel 5

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen